۲۸۵ زندانی جرائم غیرعمد با همت ستاددیه در یکسال گذشته از زندان‌های استان مازندران آزاد شدند.
کد خبر: ۶۰۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 09 May 2018

به گزارش تابناک : رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به آزادی ۲۸۵ زندانی جرائم غیرعمد با همت ستاددیه دریکسال گذشته گفت: باید درخصوص آزادی زندانیان غیر عمد کوشا باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد اظهار کرد: با همکاری، تلاش و همیاری همکاران ستاد دیه و شکات مبلغ ۱۹۵ میلیارد ریال نیز مورد بخشش و گذشت شاکیان قرار گرفت که زمینه آزادی این تعداد زندانی از زندان‌های استان فراهم شد.
وی افزود: می‌بایست تلاش کنیم تا کسانی که به اشتباه و در اثر یک حادثه Incident به طور غیرعمد در زندان Prison به سر می‌برند به آغوش خانواده و جامعه بازگردند.
این مقام قضایی همچنین در خصوص پرداخت‌های صندق تامین خسارت‌های بدنی کشور دررابطه با آزادی این تعداد زندانی نیز گفت: در این خصوص مبلغ ۱۵ میلیارد ریال پرداخت شده است که از محل کمک‌های استانی و کشوری مبلغ ۱۴ میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریال جمع آوری شد.
رئیس کل دادگستری استان مازندران در ادامه اظهار کرد: با هماهنگی و همکاری همکاران قضایی استان مبلغ ۱۳۳ میلیارد ریال با استفاده از حکم اعسار و تقسیط از سوی دستگاه قضایی استان انجام پذیرفت.
حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد پرداخت تسهیلات بانکی را یکی دیگر از راه‌های کمک به آزادی زندانیان عنوان کرد و گفت: با اعطای تسهیلات به مبلغ ۳۸ میلیارد ریال به ستاددیه زمینه آزادی این تعداد زندانی جرائم غیرعمد فراهم شده است.

 

 

منبع : رکنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار