آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین به مناسبت تعطیلات نیمه شعبان از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز در جاده‌های هراز و سوادکوه ممنوع شد.
کد خبر: ۵۹۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 02 May 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه رفت و آمد همه تریلر‌ها از جاده هراز کماکان ممنوع است. گفت: آمدوشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز و روز‌های پنجشنبه و جمعه از این جاده ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ امروز و روز جمعه از تهران به سمت قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به سمت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه است.

وی گفت: آمد وشد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه از محور‌های کرج- چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگان و مسافران نوروزی استان خواست ضمن مدیریت سفر خود و رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی از شتاب و عجله در رانندگی پرهیز کرده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار