هواداران پرشور و مثال‌زدنی نساجی قائم‌شهر برای تماشای بازی از صبح امروز راهی تهران شدند و مسیر جاده شمال به تهران را قرمزپوش کردند.
کد خبر: ۵۹۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 29 April 2018

به گزارش تابناک : رقابت های لیگ یک فوتبال به اوج حساسیت رسیده و امروز در دیدارهای هفته پایانی لیگ دسته اول چند مسابقه حساس در شهرهای تهران، مسجد سلیمان، شیراز، بابل و تبریز برگزار می‌شود و تکلیف تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر مشخص می‌شود.

دیدار امروز نساجی و راه‌آهن ساعت 17  برگزار می‌شود و شاگردان جواد نکونام امیدوار هستند تا در یک بازی پُرگل بتوانند به لیگ برتر صعود کنند.

هواداران پرشور و مثال‌زدنی نساجی قائم‌شهر برای تماشای این بازی از صبح امروز راهی تهران شدند و مسیر جاده شمال به تهران را قرمزپوش کردند.

بسیاری از هواداران دو آتیشه نساجی با چندین دستگاه اتوبوس و خودروهای شخصی با همراهی ماموران نیروی انتظامی در حال اعزام به ورزشگاه تختی هستند تا با حمایت خودشان آرزوی دیرینه فوتبال مازندران را تحقق ببخشند.

داوران بازی راه‌آهن تهران و نساجی مازندران در ورزشگاه تختی تهران بر عهده حسن اکرمی، سعید علی‌نژادیان، محمدرضا مدیرروستا، رضا قاسمی و همچنین ناظر بازی یدالله جهانبازی و ناظر ویژه زاهد بحرینی است.

 

 

منبع : بسیج 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار