مهدی قائدی در بازگشت به تمرین استقلال ادعای عجیبی را مطرح کرد.
کد خبر: ۵۹۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۲ 27 April 2018

به گزارش تابناک : مهدی قائدی بعد از سه ماه دوری از فوتبال به تمرینات استقلال برگشت. باشوی آبی‌ها نه روز بعد از تصادف از بیمارستان مرخص شد و در این سه ماه طبق نظر پزشکان استراحت کرد.

قائدی این روزها تحت نظر دکتر امین نوروزی معاون پزشکی استقلال تمرین می کند تا مصدومیت او دوباره شدت نگیرد.

مهدی قائدی که هواداران استقلال امید زیادی به درخشش وی داشتند و مشتاقانه منتظر بازگشت وی به ترکیب وینفرد شفر هستند گفت:

«خدا را شکر میکنم که توانستم سلامتی‌ام را به دست بیاورم و به تمرینات برگردم. در این دو سه ماهی که تحت نظر دکترها بودم، شرایطم خوب شد و مشکل حادی نیست. فقط چند روز تمریناتم جدا از تمرینات گروهی است و بعد از آن هم کم کم به تیم اضافه می‌شوم. شرایط بدنی‌ام اجازه می‌دهد که در همین فصل و در بازی‌های پیش‌روی بازی کنم. دیگر بقیه‌اش بستگی به نظر آقای شفر دارد».

این در حالی است که قبلا اعلام شده بود که قائدی قطعا مسابقات این فصل را از دست داده است ولی با توجه به اینکه استقلال در فینال جام حذفی با تیم لیگ یکی خونه‌به‌خونه بازی دارد، هیچ بعید نیست که در صورت آمادگی بدنی قائدی، این بازیکن در لیست فینال جام حذفی حضور داشته باشد.

پیش از حضور باشو در تمرینات هم شنیده می شد که وینفرد شفر برای روحیه دادن به این بازیکن قصد دارد او را در بازی جام حذفی برای چند دقیقه هم شده به میدان بفرستد حال باید دید در ادامه رقابت ها چه اتفاقی برای این بازیکن خواهد افتاد.

 

 

منبع : پارس فوتبال 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار