دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به در پیش بودن وقایع ۱۵ خرداد و حمله نظامی آمریکا به صحرای طبس گفت: هدف ما از برنامه های پیش رو، تبیین وقایع و اتفاقات در راستای آشنایی نسل جوان با آنها است.
کد خبر: ۵۸۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ 13 April 2018

سعید زارع دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد امروز (23 فروردین) در نشست ستاد بزرگداشت 15 خرداد و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مراسمی در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت به مناسبت سالروز حادثه صحرای طبس در مسجد روضه محمدیه  یزد با حضور سخنران کشوری برگزار می شود.

وی افزود: در این راستا هدف ما تبیین حادثه های مختلف از جمله سوم خرداد و روز مقاومت و ایثار، حادثه صحرای طبس، 15 خرداد و ایام به این مناسبت است که برنامه های مختلفی در این زمینه ها داریم و امیدواریم با حضور و مشارکت مردم به نوعی این وقایع برای مردم به صورت کامل تبیین شود.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: امروز با توجه به قرار گرفتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ما سعی داریم تا این را باز یادآوری کنیم و در این زمینه نیز برنامه های مختلف داشته باشیم و در جهت ابتکار و خلاقیت در برنامه ها گام برداریم. 

زارع ادامه داد: نسل جوان باید بداند که امام (ره) در دوران جوانی خود، عمیق ترین کتاب های خود را نوشته اند ولی متاسفانه کمتر به ابعاد مختلف وجودی امام (ره) پرداخته ایم که در این راستا باید برنامه ریزی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار