کد خبر: ۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸ 22 January 2015
فرماندار بابل گفت: امروزه با ورود خیران سلامت، مدرسه‌ساز و خیران حوادث غیرمترقبه و آتش‌نشانی در عرصه خدمات‌رسانی به جامعه بسیاری از مشکلات شهرستان حل شده است.
 
به گزارش فارس، رجب ملایی‌رئیسی شب گذشته در بازدید از موسسه آبشار عاطفه نمایندگی بابل، اظهار کرد: موسسه آبشار عاطفه همانند دیگر موسسات خیریه موسسه‌ای مردم‌نهاد بوده که اساس و مبنای فعالیت آنها مردم و موسسات مردمی هستند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی در جایگاه حاکمیتی و دولتی وظیفه حمایت از این موسسات را به عهده دارند، افزود: طرح نام و فعالیت آبشار عاطفه‌ها در مجالس و محافل از سوی مسئولان ارشد شهرستان سبب اعلام مشروعیت جایگاه این موسسه بوده و می‌تواند برند این موسسه باشد.

فرماندار بابل بیان کرد: مهم‌ترین نکته‌ای که باید از سوی این موسسه مورد توجه جدی قرار گیرد این امر مهم است که با گذشت زمان آنچه موسسه را معرفی و قوی می‌کند عملکرد خود عوامل و پرسنل این موسسه و میزان خدمتگزاری آنهاست.

این مسئول تصریح کرد: موسسه آبشار عاطفه‌ها در کنار موسسات بهزیستی و کمیته امداد که به شکل مستقیم و غیرمستقیم تحت حمایت دولت هستند شکل گرفت.

ملایی گفت: بسیاری از موسسات مردم‌نهاد در خارج کشور وجود دارند که بسیار قدرتمند بوده و به سبب عملکرد بسیار خوبی که از خود ارائه می‌دهند وسعت خدمات آنها به خارج کشور هم می‌رسد.

وی خطاب به مدیر و پرسنل آبشار عاطفه بابل، خاطرنشان کرد: ممکن است موسسه در ادامه کار با آسیب‌ها و نگرانی‌هایی مواجه شود و جریاناتی رخ دهد که به موسسه آسیب برساند و وجه مردمی شما را کم‌رنگ کند که باید مواظب باشید.

این مسئول با اشاره به اینکه مشروع دانستن نام موسسه از سوی مسئولان بزرگ‌ترین پشتوانه موسسه است، یادآور شد: با این پشتوانه می‌توانید از خیران کمک گرفته تا بخشی از مشکلات مالی را کم کنید.

ملایی ادامه داد: امروزه با ورود خیران سلامت، مدرسه‌ساز و خیران حوادث غیرمترقبه و آتش‌نشانی در عرصه خدمات‌رسانی به جامعه بسیاری از مشکلات شهرستان حل شده است.

فرمانده سپاه بابل نیز گفت: حرکت آبشار عاطفه‌های بابل بسیار ارزشمند و در خور تقدیر است.

 علی‌اکبر محمدپور با بیان اینکه ظرفیت‌ها‌ی بسیج و پایگاه‌ها را در اختیار موسسه آبشار عاطفه قرار خواهیم داد، تصریح کرد: به کمک ظرفیت نیروهای بسیج و پایگاه‌های سطح شهرستان در کمک به اشتغال، ازدواج و درمان مددجویان زیرپوشش موسسه همکاری می‌کنیم.

وی اقدام موسسه آبشار عاطفه بابل را گامی موثر در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: فعالیت قرارگاه فرهنگی سپاه ظرفیت خوبی برای کمک به موسسه خواهد بود.

محمدپور با اشاره به اینکه فرقی بین نهادهای مردمی و بسیج نبوده و هر دو به دنبال رفع مشکل مردم هستند، بیان کرد: چنین اقدامات بزرگی از نیروهای جوان و بسیجی سبب ارتقا وضعیت اقتصادی شهر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار