در لیگ دسته اول فوتبال ایران انجام می‌شود؛
تیم‌های فوتبال صبای قم و نساجی مازندران در دیداری تشریفاتی از لیگ دسته اول فوتبال در قم با هم دیدار می‌کنند.
کد خبر: ۵۸۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۲ 04 April 2018

به گزارش تابناک قم، هفته سی‌ام رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه ۱۵ فروردین برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌ها در قم تیم فوتبال صبای قم در مسابقه‌ای تشریفاتی پذیرای تیم نساجی مازندران خواهد بود.

در این مسابقه که از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود صبای قم در شرایطی که راهی دسته دوم شده و برای این بازی انگیزه خاصی ندارند باید به مصاف سرخپوشان قائم شهری برود که برای صعود به لیگ برتر می‌جنگند.

صبای قم در بازی قبلی خود در کرج در روزی که از ترکیبی جوان استفاده کرده بود برابر اکسین البرز ۸ گل دریافت کرد تا سنگین‌ترین شکست همه ادوار باشگاه صبا در مسابقات رسمی در کارنامه صبا درج شود و صبا با این شکست در فاصله ۵ هفته به پایان لیگ یک، راهی دسته دوم شود.

بدین ترتیب هم بازی صبای قم و نساجی مازندران و هم ۴ مسابقه آینده صبا در لیگ دسته اول، جنبه تشریفاتی و دوستانه برای صبا دارد و صبا به همراه راه آهن به دسته پایین‌تر سقوط کرده و یک تیم دیگر نیز به این جمع اضافه می‌شود.

این در حالی است که با توجه به استفاده صبا از بازیکنان کم تجربه و حاضر در ترکیب تیم‌های امید و جوانان صبا در بازی‌های آتی احتمال تکرار شکست‌های سنگین صبا در بازی‌های باقی مانده وجود دارد به ویژه این که تیم نساجی مازندران در کورس رقابت برای صعود قرار دارد اما تفاضل آن ۹ گل از تیم‌های بالاتر خود کمتر است و به بازی با صبا در قم به عنوان مسابقه‌ای برای جبران این فاصله می‌نگرد.

صبا در ۲۹ بازی خود در این فصل فقط یک پیروزی در کارنامه دارد و با ۱۲ امتیاز تیم ماقبل آخر جدول است و راه آهن با ۱۰ امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است اما از بین ایران جوان بوشهر ۲۵ امتیازی، ماشین سازی تبریز ۳۰ امتیازی و آلومینیوم اراک ۳۲ امتیازی یک تیم به صبا و راه آهن پیوسته و به دسته دوم سقوط می‌کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار