نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت تاکید کرد:
نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس بر ضرورت ایجاد منطقه آزاد تجاری در غرب مازندران با محوریت بندر نوشهر تاکید کرد و از رغبت مسئولان استانی در این زمینه خبر داد....
کد خبر: ۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶ 22 January 2015

نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه درسفرهای استانی رییس جمهوری و هیات دولت، باید به ضروریات در این سفرها توجه کرد، گفت: دولت روش موثر و متفاوتی را در سفرهای استانی خود در پیش گرفته است.

به گزارش تابناک – مازندران، قاسم احمدی‌لاشکی، از نزدیک بودن سفر رییس جمهوری به استان مازندران خبر داد و گفت: یکی از خواسته‌های اصلی مردم و مسوولان استان ایجاد منطقه آزاد تجاری در غرب مازندران با محوریت بندر نوشهر است و مردم منطقه این انتظار را از رییس جمهوری محترم دارند تا شاهد تحرک بیشتر اقتصادی در استان باشند.

وی با تاکید بر اینکه راه اندازی منطقه آزاد تجاری در غرب مازندران با توجه به قدمت بندر نوشهر، بسیاری از مشکلات منطقه را حل می کند، گفت: مسوولان استانی برای تحقق این مهم رغبت دارند و در حال پیگیری آن هستند. 

احمدی ادامه داد: با تکمیل آزادراه به طور قطع نوشهر نزدیک ترین فاصله با مرکز را خواهد داشت، علاوه بر این نوشهر از فضای گردشگری ایده آل برخوردار بوده و ظرفیت اقتصادی خوبی دارد که می تواند در خدمت تحول اقتصادی در استان مازندران قرار گیرد. 

نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس افزود: نباید با اتکا به اینکه سالانه 23 میلیون نفر مسافر و گردشگر وارد استان مازندران، می شوند بهانه ای ایجاد کرد که امکانات در اختیار استان قرار نداد. درست است که این میزان مسافر وارد استان می شود اما استان مازندران تا کنون هزینه ای بابت پذیرایی از این میزان مسافر دریافت نکرده و بهره ای نبرده است. قرار نیست مشکلات مسافران نظیر ترافیک و زباله عاید مردم مازندران شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز امکاناتی که درخور پذیرایی از این همه مسافر است به مازندران داده نمی شود. حتی به ما اجازه نمی دهند که از این ظرفیت استفاده مناسب داشته باشیم که این خلا باید توسط دولت مدنظر قرار گیرد و ابزار به مسوولان استان اعطا شود.
احمدی اظهار داشت: مازندران و شهروندان مازندرانی در حوزه گردشگری خدمات کشوری به مسافران و گردشگران ارائه می‌کنند ولی از امکانات و اعتبارات ناچیزی در حد شهرستان بهره‌مند هستند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار