مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه دشمنان در صدد تضعیف جایگاه بانوان در جامعه و خانواده هستند گفت: مدیریت زن در اجتماع باید با حفظ کرامت زن انجام شود.
کد خبر: ۵۷۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ 09 March 2018

مراسم تجلیل از بانوان استان کرمان به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی‌های سراسر استان برگزار شد.

در این مراسم که شهر کرمان، در مصلی بزرگ امام علی(ع) برگزار شد فاطمه‌السادات حسینی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر به همه بانوان اظهار داشت: بالاترین و عالی‌ترین مقام مدیریتی در جامعه، مقام مادری و همسری است.

وی با اشاره به نامگذاری این روز به نام "زن سیره فاطمی و تحکیم بنیان خانواده" گفت: مقام مادری و همسری جایگاه سنگین و مهمی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه دشمنان برای جایگاه مادران ما در جامعه و خانواده برنامه دارند تصریح کرد: بی‌شک دشمنان در صدد تضعیف این جایگاه در خانواده هستند.

وی با اشاره به اینکه خطبه فدکیه نشان می‌دهد که مدیریت زن در اجتماع چقدر اهمیت دارد بیان کرد: مدیریت زن در اجتماع باید با حفظ کرامت زن انجام شود.

حسینی با یادآوری اینکه زنان کرمانی همیشه روحیه جهادی و نگاه فاطمی داشتند عنوان کرد: خوشبختانه بانوان و زنان کرمانی در مشارکت اجتماعی و اقتصادی در کشور رتبه اول کشور را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه زنان کرمان در مشارکت‌های اجتماعی و سیاسی و در زمینه مشارکت‌های اقتصادی و کارآفرینی رتبه نخست را در کشور دارند افزود: جایگاه ویژه و شاخص بانوان ورزشکار کرمانی در عرصه ملی و بین‌المللی و رتبه اول تحصیلات دانشگاهی آنها برکسی پوشیده نیست.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن امشب با حضور امام جمعه و استاندار کرمان در سالن شهدای کارگر برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار