تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری از پیش‌بینی ایجاد 13 هزار شغل جدید در آینده در منطقه ویژه اقتصادی استان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 01 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- کیوان الله‌دینی اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم از جمله جاده، آب، برق و گاز به منطقه ویژه اقتصادی استان اختصاص پیدا کرده که پیش‌بینی می‌شود، 13 هزار شغل جدید در آینده در این منطقه ایجاد شود.
الله‌دینی افزود: زون‌های الکترونیک، سلولزی و صنایع غذایی در این منطقه پیش‌بینی شده است و کسانی که متقاضی فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی هستند می‌توانند طرح‌های خود را ارائه دهند که پس از استعلام زمین مناسب در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.
در ادامه مدیرعامل شهرک گردشگری توریستی شیدا با اشاره به اینکه طرح اولیه شهرک شیدا ۳۱۴ هکتار در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: بنا به مشکلاتی ۱۸۶ هکتار برای شهرک گردشگری شیدا اختصاص یافت.
اسلامی اجرای شبکه آب شرب و فضای سبز با حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، بهره‌برداری از شبکه روشنایی، ایجاد ۲۰۰ هکتار فضای سبز و مجهز شدن آن‌ها به آبیاری قطره‌ای، انتقال حدود شش کیلومتری لوله اصلی گاز و پیشرفت ۳۰ درصدی شبکه داخلی گاز به طول ۱۷ کیلومتر را از اقدامات انجام شده سال جاری در این شهرک برشمرد.
وی با اشاره به راه‌اندازی گلخانه تولید گل و نهال در شهر فرخشهر با مشارکت امور زندان‌ها، تاکید کرد: این گلخانه بخش زیادی از نیاز شهرداری‌های استان را برای تهیه نهال و گل مرتفع خواهد کرد.
اسلامی گفت: حدودا هفت سالن گلخانه‌ای در استان نوسازی، احیا و بازسازی شده‌اند که پنج هزار متر مربع سطح گلخانه‌ها و فضای اطراف آن‌ها است، همچنین این گلخانه‌ها درصدی از نیاز شهرداری‌های استان را در زیباسازی شهر تأمین می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار