مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از ثبت نام ۷ هزار یزدی در آزمون سراسری قرآن کریم خبر داد و گفت: آزمون سراسری قرآن کریم فردا همزمان با سراسر کشور در یزد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 01 March 2018

« حجت الاسلام حسین زارع زاده» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدبانو خاطرنشان کرد: در سالهای قبل مسابقات قرآن کریم را سازمان‌ها و نهادهای مختلفی در سطح کشور برگزار می‌کردند که یک موازی‌کاری صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: آزمون سراسری قرآن و عترت امسال برای نخستین بار به صورت مشترک با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

‌زارع زاده با بیان اینکه انسان قریب به هفت هزار نفر در استان یزد در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن شرکت کرده‌اند،‌ اذعان کرد: این آزمون در روز پنج شنبه دهم اسفند ماه ساعت ۸:۳۰ برای داوطلبان رشته‌های حفظ و ۱۰:۴۵ برای داوطلبان رشته های مفاهیم برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد خاطرنشان کرد: آزمون سراسری قرآن کریم در ۱۵ حوزه امتحانی در سطح استان یزد و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به شروع ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اذ‌عان کرد: ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا بیستم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار