استاندار خراسان رضوی با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای ایجاد شکاف بین دولت و ملت گفت: باید به کمک رسانه‌ها از طریق انتقال واقعیت‌ها در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های آنان تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴ 04 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در ضیافت افطار اعضای شورای اداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران و سرپرستان جراید، خبرگزاری‌ها، روابط عمومی و اصحاب فرهنگ و هنر استان ضمن تبریک 14 تیر ماه روز قلم، اظهار کرد: مطبوعات و رسانه‌ها یکی از ارکان مهم نظام مردم سالاری دینی به شمار می‌روند.

وی به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اطلاع رسانی از خدمات ارائه شده توسط دولت به مردم، اشاره و خاطرنشان کرد: وظیفه رسانه و مطبوعات در کنار نقد سازنده، انتقال واقعیت‌ها و اطلاع رسانی از خدمات دولت است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: به جایگاه رسانه و مطبوعات استان در کشور اشاره کرد و گفت: خراسان رضوی به دلیل ظرفیت‌های زیارتی، گردشگری، خدماتی، صنعتی، معدنی و کشاورزی همواره مورد توجه و منشا اخبار فراوانی بوده است.

وی بر حرفه‌ای شدن رسانه و برنامه‌ریزی برای افزایش ضریب نفوذ اجتماعی آن تاکید کرد و افزود: رویکرد دولت یازدهم ایجاد روحیه نشاط و افزایش اعتماد عمومی است که یکی از ابزارهای تحقق این مهم، رسانه‌ها هستند.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: افزایش هم‌بستگی ملی، تحقق جامعه اخلاق مدار و ترویج حقوق شهروندی از دیگر رویکردهای مهم دولت است که رسانه در این حوزه باید نقش آفرین باشد.

رشیدیان از مذاکرات هسته‌ای و انتخابات به عنوان دو رویداد مهم امسال یاد کرد و گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده نقش رسانه در تحقق این شعار و ایجاد فضای رقابتی و حضور گسترده مردم در انتخابات، تعیین کننده است.

وی شاخص یک مدیر در نظام اسلامی را پاسخگو بودن دانست و تاکید کرد: پاسخگویی، ضرورتی برای حفظ و تداوم سرمایه‌های اجتماعی است که این مهم از پنجره روابط عمومی‌ها محقق می شود.

استاندار خراسان رضوی به تلاش مذبوحانه دشمنان برای ایجاد شکاف بین دولت و ملت اشاره کرد و گفت: در شرایطی که استکبار سعی در ناکارآمد جلوه دادن تفکر دینی و اسلامی در مدیریت جامعه دارد؛ باید به کمک رسانه‌ها از طریق انتقال واقعیت‌ها و معرفی این مدیریت کارا و پویا به دنیا در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های آنان تلاش کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار