مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان خبر داد:
تابناک: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: برای آشنایی شهروندان با انواع گیاهان، دوره های آموزشی رایگان با استفاده از مربیان مجرب همه روزه در باغ گلها برگزار می شود.
کد خبر: ۵۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 04 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، سلیمانی پور در این باره گفت: باغ گلها یک مکان تفریحی- آموزشی است که از سال 75 احداث شده و حدود 700 گونه گیاهی از کلکسیون های مختلفی مثل سوزنی برگ ها که نادر هستند، در آن داریم .

وی تصریح کرد: در باغ گلها همچنین کلکسیون گیاهان پوششی، کلکسیون رزها، کلکسیون گیاهان دارویی که جنبه زینتی دارند با نیاز آبی کم و باغ ژاپنی وجود دارد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان اضافه کرد: برای آشنایی هر چه بهتر شهروندان با کاکتوس ها و گیاهان گوشتی مثل روش های پرورش و تکثیر بامبوها، پرورش و تکثی آلوئه ورا ، آموزش گلهای آپارتمانی ، چگونگی تعویض گلدان ها ، چگونگی سبزی کاری در منزل، آشنایی با گیاهان فضای باز مثل درخت و درختچه، چگونگی پرورش گیاهان آپارتمانی و موارد مختلفی مثل آبیاری ها ، دوره های رایگان با استفاده از مربیان مجرب برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره ها همه روزه صبح ها و بعدازظهرها ارایه می شود، اظهارداشت: شهروندان می توانند از طریق تلفن گویای 32670706 نام خود را برای ثبت نام و شرکت در این دوره ها اعلام کنند تا با آنها تماس گرفته شود .

سلیمانی پور بیان داشت: تلفن های 32672059 و 32651800 نیز به منظور پاسخگویی کارشناسان به سوالات شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی گفت:امیدواریم همه شهروندان با توجه به اقلیم شهر اصفهان برای هر چه زیباترشدن شهر، منزل و محیط سکونت خود تلاش کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :