سومین دوره استانی جشنواره فیلم فجر در سالن سینما فرهنگ شهر ایلام از ۱۴ تا ۲۲ بهمن با اکران ۱۶ فیلم در سانس های صبح و بعدازظهر در حال برگزاری است.
کد خبر: ۵۶۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 06 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛حسن اسدی مسئول امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در گفت و گو با ایسنا، منطقه ایلام، اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارکه فجر بهای فیلم‌های سینمایی جشنواره فیلم فجر در سینما فرهنگ ایلام با تخفیف ارائه می‌شود .

وی با بیان اینکه بهای هر بلیط از 15 بهمن با 40 درصد تخفیف به 5000 تومان کاهش‌یافته است، در این ایام شاهد استقبال گرم مردم ایلام از فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر که هم‌زمان با سراسر کشور از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن‌ماه در ایلام برگزار می‌شود، بوده‌ایم .

اسدی با بیان اینکه دانش آموزان ایلامی نیز استقبال گسترده‌ای از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر داشته‌اند، ابراز کرد: فیلم کودک و نوجوان قهرمانان کوچک، دنیای کیف‌ها، فیلشاه، دزد و پری و شکلاتی به مدت 5 روز از 14 بهمن سال جاری در سالن سینما فرهنگ شهر ایلام نمایش داده می‌شود .

مسئول امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام عنوان کرد: در کنار اکران فیلم‌ها کارگاه‌های نقد فیلم با حضور اساتید مجرب و سینماگران برگزار می‌شود و پیش بینی می‌شود 5 کارگاه فیلم در مدت اکران فیلم‌های فجر در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد با حضور علاقه‌مندان به سینما برگزار شود .

وی در پایان تصریح کرد: فیلم‌های جشنواره فجر، در دو نوبت صبح و عصر و در شانس‌های 10 صبح، 14 عصر، 18 و 30 عصر و 21 شب با حضور علاقه‌مندان اکران خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار