با 2 شكست رقم خورد
  ستاره كاراته استان قم نخستين رويداد برون‌مرزي سال 2018 را با حذف از گردونه رقابت‌ها و ناكامي در راه كسب مدال به پايان رساند.  
کد خبر: ۵۶۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸ 31 January 2018

به گزارش تابناک قم، نخستین رویداد برون‌مرزی سال 20187 برای کاراته‌کاهای کشورمان و دو تن از ملی‌پوشان کاراته استان قم یعنی امیر مهدی‌زاده و سعید علی‌پور، مسابقات مرحله نخست لیگ جهانی کاراته‌وان در کشور فرانسه بود که با ناکامی هر دو کاراته‌کا به پایان رسید.

در این مسابقات سعید علی‌پور در وزن منهای 67 کیلوگرم به میدان رفت و بدون کسب مدال به کار خود پایان داد اما امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم برابر حریفان شرکت کننده در این پیکارها به میدان رفت و در عین ناباوری با قبول دو شکست از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

 مهدی‌زاده که در سابقه درخشان خود از حضور در میادین مختلف برون‌مرزی نظیر پیکارهای بین‌المللی، آسیایی، جهانی، بازی‌های آسیایی،‌ دانشجویان جهان، جام جهانی و چندین رقابت مهم دیگر مدال‌های طلا، نقره و برنز متنوعی کسب کرده، با دو شکست بدون کسب مدال به حضور خود در نخستین رویداد برون‌مرزی سال 2018 پایان داد.

این در حالی است که ملی پوشان کاراته ایران در مرحله نخست رقابت‌های لیگ جهانی کاراته‌وان 2018 موفق به کسب دو مدال طلا و چهار برنز در بخش کومیته مردان شدند و با این تعداد مدال به مقام قهرمانی دست یافتند، اما در مجموع با کسب دو مدال طلا و پنج برنز در رده سوم جدول رده‌بندی نهایی لیگ جهانی کاراته‌وان ایستاد.

 رتبه سومی ایران در مرحله نخست لیگ جهانی کاراته‌وان 2018 در شرایطی رقم خورد که در این پیکارها نزدیک به 800 کاراته‌کا از 80 کشور جهان حضور داشتند و به میزبانی شهر پاریس فرانسه با یکدیگر رقابت کردند و تیم مردان کشورمان در بخش کومیته با 6 مدال بعد از تیم‌های ژاپن و فرانسه در رده سوم جای گرفت اما از بین دو کاراته‌کای قمی، امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم به عنوان پنجمی بسنده کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار