در حالي که فيلم «فراري» عليرضا داودنژاد سال گذشته در جشنواره فيلم فجر مورد توجه داوران قرار گرفت، اين فيلم به دلايل مبهمي هنوز امکان اکران پيدا نکرده است اما داودنژاد که از چند ماه پيش از قصد خود براي ساخت دنباله فيلم «مصائب شيرين» گفته بود، سرانجام اين فيلم سينمايي را با بازي نيکي کريمي در لندن مقابل دوربين برده است.
کد خبر: ۵۵۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 29 January 2018
به گزارش تابناک : داودنژاد همچنان مشغول فيلمبرداري فيلم جديدش در انگلستان است و به تازگي خبر رسيده که نيکي کريمي در نقش خودش در اين فيلم بازي ميکند و قرار است ترلان پروانه نيز هفته آينده در شهر منچستر مقابل دوربين برود. قرار است گروه سازنده پس از فيلمبرداري در انگليس براي ادامه فيلمبرداري گروه به تهران و سپس شمال کشور بروند.داودنژاد که در سال 77 «مصائب شيرين» را ساخت پيش تر درباره اينکه سرنوشت بچههاي «مصائب شيرين» را در اين فيلم خواهيم ديد، گفته است: بله، آنها در همان شرايطي قرار ميگيرند که پدر و مادرهاي خود را در آن قرارداده بودند، اگرچه با تفاوتهايي که به زمان و مکان متفاوت مربوط ميشود.

در «مصائب شيرين» که در سال 77 ساخته شد، رضا، مونا و محمدرضا داودنژاد، احترام سادات حبيبيان و اقدس سعادت رضايي بازي ميکردند و هنوز ليست کامل بازيگران و عوامل فيلم «مصائب شيرين 2 » رسانهاي نشده است.

 

 

منبع : روزنامه نصف جهان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار