رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی
کد خبر: ۵۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 30 June 2015
به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی به ایرنا ، رضا مسرور اظهار کرد : استان گیلان و منطقه آزاد انزلی از ظرفیت فراوانی در حوزه ورزش برخوردار است و ما از برگزاری اردوی تیم های ملی از جمله رشته پرافتخار کاراته در این منطقه استقبال می کنیم.
مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این بازدید ضمن قدردانی از همراهی های صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی در حوزه های مختلف ورزشی و فرهنگی استان ، این همکاریها را در توسعه ورزش استان حائز اهمیت اعلام کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی هم چنین در تمرینات تیم والیبال باشگاه رضوی که برای حضور در مسابقات لیگ برتر کشور به عنوان نماینده گیلان آماده می شود حضور یافت و با مربیان و بازیکنان این باشگاه به گفت و گو پرداخت و از مدیران این باشگاه به دلیل تلاش برای ارتقاء شاخصه های ارزشی در ورزش استان و حضور قدرتمندانه در سطح اول والیبال کشور قدردانی کرد.
منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در حاشیه دریای خزر است ؛ کشورهای حاشیه دریای خزر ، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی عمده بازارهای صادرات و واردات محصولات از طریق منطقه آزاد انزلی هستند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار