مربی تیم کاراته انرژی پویا قم:
مربی تیم کاراته انرژی پویا قم با اشاره به کسب سه پیروزی در لیگ برتر امید کشور، قهرمانی در لیگ را هدف این تیم عنوان کرد.
کد خبر: ۵۴۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 01 January 2018

به گزارشتابناک قم، در خصوص نتایج این تیم کاراته اظهار داشت: تیم انرژی پویا در لیگ برتر  امیدکاراته کشور حضور دارد و پس از گذشت سه هفته از دور رفت این رقابت‌ها، موفق به کسب 3 پیروزی شده است و در دو دیدار نیز مقابل تیم پاس قوامین و تیم عقاب، با اشتباهات فردی بازیکنان متحمل شکست شده است.


وی افزود: با  اتمام دور رفت این دوره از رقابت‌های لیگ برتر امید کاراته کشور، تیم انرژی پویا قم از بین 6 تیم حاضر در گروه خود در رتبه سوم قراردارد و در تلاش هستیم در دور برگشت این رقابت ها که از هفته اول بهمن ماه برگزار خواهد شد، با تمرینات بیشتر اشتباهات را به حداقل برسانیم و بتوانیم به فینال مسابقات راه پیدا کنیم و تیم را به قهرمانی برسانیم.


مربی تیم انرژی پویا ادامه داد: هدف ما از تشکیل این تیم و حضور در این رقابتها، این است که کاراته کاران قمی با حضور در رقابت های لیگ، خود را ارزیابی کنند و با آمادگی بیشتر در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند و به همین جهت 80درصد شاکله تیم را جوانان قمی تشکیل داده اند.


پایدار در پایان از ضرورت حمایت‌های مالی از سوی اسپانسر ها گفت و بیان کرد: تیم های دیگر حاضر در این رقابتها با پشتوانه مالی خوبی شرکت کرده اند و اگر این تیم نیز از توجهات و حمایت های مالی برخوردار شود، اعضای تیم میتوانند با انگیزه و روحیه مضاعف تری در ادامه رقابت ها شرکت کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار