دبیر کنگره هزار روحانی شهید استان قم:
نماینده ولی فقیه در سپاه قم گفت: می‌طلبد قصه مجاهدت مردان سرزمینمان را فریاد بزنیم و از هیچ کوششی برای ترویج فرهنگ شهادت فرو نگذاریم.
کد خبر: ۵۴۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 01 January 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام سید حسن اکبری شامگاه یکشنبه در دومین روز از برگزاری کنگره شهدای روحانی استان قم که در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، افزود: تمام شهدا به ویژه شهدای روحانی جان دادند تا اسلام زنده بماند.


وی با بیان اینکه این مراسم تکریم از انسان‌های بزرگی است که با همت بلند خود در عرصه‌ها مختلف جهاد پیشگام بودند، گفت: در استان قم هزار روحانی شهید شناسایی شده است و این بسیار ارزشمند و مایه افتخار است.


دبیر کنگره هزار روحانی شهید استان قم با بیان این فرمایش مقام معظم رهبری که وظیفه قدردانی از ایثارگران به ویژه شهیدان فریضه همیشگی است، افزود: می‌طلبد قصه مجاهدت مردان سرزمینمان را فریاد بزنیم و از هیچ کوششی برای ترویج فرهنگ شهادت فرو نگذاریم.


وی ابراز داشت: ستاد کنگره شهدای روحانی قم از سال‌ها پیش فعالیت‌های فرهنگی بسیاری انجام داده است که برگزاری ده‌ها یادواره در مدارس علمیه، مساجد و محلات، ساختن چندین فیلم مستند و ده‌ها کلیپ از زندگی شهدای روحانی، تشکیل شورای عالی کنگره شهدای روحانی استان قم، تشکیل شورای اجرایی و برگزاری کنگره شهدای روحانی قم و همچنین برگزاری نمایشگاه در سطح استان قم بخشی از آن است.


حجت الاسلام اکبری دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای روحانی با مراجع تقلید و اخذ نظرات و رهنمودهای آنان، دیدار با خانواده شهدا، راه‌اندازی سایت و کانال شهدای روحانی استان قم به نام شهود، انجام مصاحبه با ده‌ها نفر از علما و فرماندهان دفاع مقدس در خصوص شهدای روحانی و نقش روحانیت در دفاع مقدس، طراحی تصاویر شهدای روحانی در قالب بنر، پوستر و مجموعه نمایشگاهی، برگزاری ده‌ها نشست با مسئولان نهادها و مراکز مهم استان جهت ایجاد وحدت و انسجام در برگزاری کنگره شهدا را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.


نماینده ولی فقیه در سپاه قم یادآور شد: برنامه‌های کنگره شهدای روحانی به مدت ۱۰ روز از نهم تا نوزدهم دی‌ماه با شعار حماسه‌سازان همیشه جاوید در قم برگزار می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار