مدیرحوزه های علمیه سراسرکشور؛
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور به مناسبت فرارسيدن ميلادحضرت عيسی مسيح و عید سال نو میلادی به پاپ تبریک گفت.
کد خبر: ۵۴۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 30 December 2017

به گزارش تابناک قم؛آیت الله اعرافی،مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور عید سال نو میلادی را به پاپ تبریک گفت .متن به شرح ذیل است:

عالی‌جناب پاپ فرانسیس رهبر محترم کاتولیک‌های جهانبا سلام و تحیت


بسيار خرسندم که فرارسيدن ميلاد فرخنده حضرت عيسی مسيح و آغاز سال جديد ميلادي 2018 را به جنابعالی و همکارن محترمتان در واتیکان، همه يکتاپرستان گیتی و تمامي مسيحيان جهان بویژه به جامعه عزيز مسيحيان ايران تبريک عرض نمایم.


اینجانب به نمایندگی از دو مرکز بزرگ علمی جهان تشیع، حوزه های علمیه ایران و همچنین جامعة المصطفی العالمیة در شهر مقدس قم و همچنین عمل نهادن به نص صریح قرآن کریم در دستور به تعامل بین ادیانی، از این فرصت سود برده و دست دوستی و همکاری شما را در اهتمام ویژه به دیدگاه‌های متعالی الهی و بشردوستانه جناب‌عالی و مواضع عدالت‌خواهانه و بویژه گفتگو و تعامل میان دینی به گرمی می‌فشارم. ضمن تاکید بر جایگاه دین، معنویت و عقلانیت در گره‌گشایی معضلات معاصر بشریت و زمینه سازی صلح و عدالت جهانی، آمادگی این دو نهاد را برای تشریک مساعی بیشتر در جهت تعامل و همکاری های همدلانه و علمی بین الادیانی اعلام می‌دارم. امیدوارم به حول و قوه الهی، فرصتی مناسب جهت ملاقات با حضرتعالی در سال 2018 جهت گفتگوی بیشتر پیش آید.


از خداوند متعال، ضمن آرزوی سلامتی جنابعالی و توفیق روزافزون برای تمام مسیحیان عزیز در راستای ترویج رسالت پیامبران الهی، آرزوی سالی مملو از صلح و آرامش را برای تمام ابناء بشری مسألت دارم.


علیرضا اعرافی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار