مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال با تأکید بر اینکه مهم‌ترین سرمایه کشور نیروی انسانی است، گفت: لازم است با هماهنگی، تقویت نقاط ضعف و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای خدمت بهتر عمل کنیم.
کد خبر: ۵۴۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 24 December 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سیدعباس جزایری در هشتمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اهداف تشکیل جلسات شورا، ایجاد تعامل بین مدیران دستگاه‌ها است، اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی جهت استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و شناخت هرچه بیش‌تر نسبت به فعالیت‌ها و نوع خدمت ارائه شده دستگاه‌های عضو در راستای هم‌افزایی گام برداشت.

وی ادامه داد: در سال‌جاری اقدامات ارزشمندی در حوزه افزایش ظرفیت اشتغال پیش‌بینی شده است که امیدواریم در جهت کاهش آمار بیکاری و افزایش تولید داخلی در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح اشتغال فراگیر یکی از طرح‌های زیرمجموعه طرح ملی اشتغال است، خاطرنشان کرد: در این طرح اشتغال‌زایی از طریق تمام ظرفیت‌های کشور اعم از بخش خصوصی، دولتی و نهادهای عمومی و غیردولتی دنبال می‌شود و همچنین می‌تواند نقش مهمی را در رفع معضل بیکاری به‌خصوص فارغ‌التحصیلان ایفا کند.

جزایری در پایان با تأکید بر اینکه مهم‌ترین سرمایه کشور نیروی انسانی است، گفت: لازم است با هماهنگی، تقویت نقاط ضعف و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای خدمت بهتر و موفق‌تر عمل کنیم.

گفتنی است، این جلسه با هدف ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی هرچه بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی عضو شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و در پایان جلسه اعضا دیدگاه و نظرات خود را ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار