تابناک تهران - اداره کل ورزش و جوانان استان تهران فاز می‌دهد ان هم فاز قرمز. حمیدرضا گرشاسبی آخرین نفری است که عضو هیات مدیره قرمزها شده. قبل از او نژاد فلاح هم این موقعیت را تجربه کرده بود و قبل از او هم زنده‌یاد حجت الله خطیب با حکم محسن مهرعلیزاده همزمان در دو سمت بود که به همین دلیل رییس خود را شش ماه با محکومیت مواجه کرد. حال نوبت به گرشاسبی رسیده که شانس خود را در این سمت محک بزند.
کد خبر: ۵۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 27 June 2015
حمید رضا گرشاسبی مديركل اداره كل ورزش و جوانان استان تهران اين روزها در دو جبهه مشغول است. او علاوه بر مديريت ورزش استان تهران در هيات مديره پرسپوليس نيز عضوريت دارد و با توجه به شرايط پرسپوليس سبب شده تا عمده انرژي خود را معطوف پرسپوليس و فعاليت هاي اين تيم كند.

گرشاسبي با اشاره به جايگاه ويژه دو تيم پرسپوليس و استقلال در ورزش تهران به تابناک تهران مي‌گويد: پرسپوليس و استقلال به نوعي شناسنامه ورزش تهران محسوب مي شوند و ما بايد از اين دو شناسنامه به بهترين شكل ممكن مراقبت و حمايت كنيم.

وی افزود: با توجه به اعلام نتایج واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس پس از انجام مزایده چهارم، به وزیر ورزش و جوانان درخواست دادیم که این دو تیم را به استان تهران تحویل دهد. با توجه به اینکه این دو تیم مربوط به تهران هستند، منطقي است استان تهران آنها را تحویل بگیرد. قطعا با توجه به ظرفيت هاي اين دو باشگاه قادر هستيم تا با جذب اسپانسرها و كمك علاقمندان به بهترين شكل ممكن اين دو باشگاه را اداره كنيم تا مشكلي براي آنها پيش نيايد.

گرشاسبي درباره منابع كمك به اين دو باشگاه به ويژه پرسپوليس كه در حال حاضر عضو هيات مديره آن است، گفت: همه باشگاه‌ها شرایط یکسانی دارند. اینطور نیست که بقیه باشگاه‌ها پول داشته باشند و پرسپوليس و استقلال نداشته باشند. با این حال استقلال و پرسپولیس به خاطر داشتن تماشاگران بیشتر، شرایط خاصی دارند و حساسیت روی آنها بیشتر است.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران افزود: در حال حاضر در پرسپوليس بخشی از منابع مالی ما از درآمدمان در سازمان لیگ و بخشی هم از طریق اسپانسر تامین می‌شود تا اسپانسر جدید مشخص شود. چند اسپانسر برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده‌اند. باید جلسه هیات مدیره تشکیل شود تا درباره این موضوع تصمیم گیری شود. با مشخص شدن اسپانسر ۸۰ درصد مشکلات پرسپولیس حل می‌شود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره حضور همزمانش در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و در واکنش به انتقاداتی مبنی بر اينكه ورزش استان تهران را رها كرده و معطوف به پرسپوليس كرده، گفت: اینطور نیست چون حضورمان در پرسپولیس عملیاتی نیست. حضور ما در پرسپولیس فکری است و نهایتا هفته‌ای یک یا دو جلسه هیات مدیره داشته باشیم. به نظرم زیاد آسیبی نمی‌رساند و بیشتر انرژی و تمرکز من روی ورزش استان تهران است و من تقريبا همه انرژي و وقت خود را معطوف مديريت ورزش استان تهران كرده ام. اما با توجه به اينكه پرسپوليس رسانه ايست و بيشتر در كانون توجه رسانه ها و مردم قرار دارد، از همين رو اين ذهنيت بوجود مي آيد كه من بيشتر در هيات مديره پرسپوليس مشغول ايفاي نقش هستم در حاليكه اينطور نيست.

در خصوص اظهارات برخي منتقدان درباره اینکه وی به علت دوشغله بودن باید از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا کند، بیان داشت: من برای منتقدان احترام زیادی قائل هستم اما در این خصوص چیزی نمی دانم و قانونی هم برای ما طرح نشده است. زیرا اگر قانونی طرح می شد حتما به ما اطلاع می دادند و پیگیری می کردند اما به هر صورت ما تابع قانون هستیم و حتما اگر قانون بگوید من گرشاسبی نباید عضو هیات مدیره باشم به علت دوشغله بودن حتما استعفا خواهم کرد.

گرشاسبی در پایان در خصوص اینکه گویا در خود باشگاه هم تغییرات زیادی در حال رخ دادن است تاکید کرد: در یک سیستم وقتی مدیری عوض می شود معمولا زیردست ها به سرعت تغییر می‌کنند و این یک امری عادی است اما مطمئنا تغییرات داخل باشگاه هیچ چیز مهمی نیست و خیلی زود همه چیز رو به راه خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار