ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران ۳۳ شکارچی غیر مجاز را دستگیر کردند.
کد خبر: ۵۳۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹ 09 December 2017
به گزارش تابناک : روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر در حین گشت زنی درمنطقه کینوا هزارجریب، قره تپه، آشوراده و پناهگاه حیات وحش میانکاله ۹ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۹ قبضه سلاح شکاری و لاشه دو قطعه مرغابی و یک قطعه چنگر و ۴ عددلنسر دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی این شهرستان و منطقه امیری بخش لاریجان، از شش نفر متخلف ۶ قبضه سلاح شکاری  و یک قطعه پرنده کشف و ضبط و ۸ رشته دام هوایی را جمع آوری و دو قطعه پرنده گرفتاردر دام هوایی را رهاسازی کردند.

در ساری ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان درحین گشت وکنترل در منطقه رسکت و پایین‌کولا چهار نفر متخلف را به همراه ۴ قبضه سلاح شکاری و لاشه یک طاقه قرقاول دستگیر کردند.

ماموران یگان پارک ملی کیاسر نیز موفق شدند درحین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود چهار شکارچی غیرمجاز را به همراه ۵ قبضه سلاح شکاری دستگیر کنند.

در بابل نیز ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در حین گشت وکنترل در حوزه اسحفاظی خود چهار متخلف را به همراه ۴ قبضه سلاح شکاری، لاشه یک قطعه ابیا و یک قطعه خوتکا  و ۵۰ عدد فشنگ دستگیرکردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست گلوگاه درحین گشت وکنترل درحوزه استحفاظی خود سه شکارچی غیرمجاز را به همراه ۳ قبضه سلاح شکاری و یک قطعه مرغابی دستگیرکردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست عباس آباددرگشت کنترل در منطقه اسبچین یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و تعداد فشنگ دستگیرکردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابلسر و فریدونکنار در حین گشت وکنترل در منطقه آیش احمدکلا و باقرتنگه ۲۰ رشته دام هوایی را تخریب و جمع آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان با همکاری ماموران یگان حفاظت محیط زیست محمودآباد از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط و ۱۰ رشته دام هوایی را تخریب و جمع آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست قائمشهر در حین گشت زنی در آب بندان روستای زیار کلا از یک شکارچی متخلف یک قبضه سلاح شکاری و دو قطعه پرنده کشف و ضبط کردند.

لازم به ذکر است: هر ۳۳ نفر متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.





منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار