محمد اسلامي با تشكر از ورزشكاران عزيز مازندران به پاس افتخار آفريني در عرصه هاي ملي و بين المللي ظرفيت مازندران را در اين حوزه بسيار مهم خواند و گفت : ورزش مازندران بايد داراي پشتوانه قوي و پايدار باشد.
کد خبر: ۵۳۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 02 December 2017
به گزارش تابناک : مقام عالي دولت بر تقويت ورزشهاي بومي، محلي و ساحلي در استان تاكيد كرد و گفت : براي سلامت و نشاط جامعه بايد برنامه ريزي كرد .
اسلامي تلاش براي سلامت و نشاط جامعه و قهرمان پروري و مدال آوري را از وظايف مهم اداره كل ورزش و جوانان دانست و گفت : توسعه ورزش موجب ايجاد اميد و نشاط در جامعه مي شود .
وي خواستار جلوگيري از هزينه هاي اضافي و غيرضرور در اداره كل ورزش و جوانان شد و افزود : اقتصاد ورزش مازندران بايد شكوفا شود و اگر برنامه ريزي خوبي صورت گيرد ورزش درآمدزاست.
اسلامي بر ايجاد كمپ هاي ورزشي و آموزشي مناسب براي ميزباني تيمهاي ملي و بين المللي در استان تاكيد كرد و گفت : به پويايي و رشد بي پايان نيازمنديم 
استاندار مازندران بر توسعه ورزشهاي همگاني و پهلواني تاكيد كرد و گفت : ورزش بايد مردمي باشد و ورزش همگاني از حال نمايشي خارج شده و به يك كار دائمي و هميشگي تبديل شود 
در اين نشست تعدادي از قهرمانان ورزشي مازندران به بيان ديدگاه خود پرداختند و در پايان حكم مسعود سلطاني فر وزير ورزش و جوانان براي محمد اسلامي استاندار مازندران به عنوان رئيس شوراي ورزش همگاني مازندران به وي اهداء شد .






منبع : تیترامروز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار