ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی ریز در یک عملیات تعقیب و گریز موفق به کشف و ضبط محموله مواد مخدر تریاک شدند.
کد خبر: ۵۱۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱ 03 November 2017
تابناک فارس به نقل از نبض نی ریز: سید سجاد ساجدی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان نی‌ریز ،از کشف و ضبظ 89 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در یک عملیات تعقیب و گریز خبرداد.


ساجدی در ادامه عنوان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نی ریز که محور مواصلاتی قطرویه - سیرجان را بطور نامحسوس کنترل می‌کردند، به یک پژو 405 که با دو سرنشین در حوزه استحفاظی نی‌ریز حرکت می‌کرد، مشکوک می شوند.


وی افزود: این خودرو، اسکورت یک محموله مواد مخدر بود و با کنترل دقیق‌تر محور، خودرو اصلی حامل مواد نیز که با فاصله حرکت می‌کرد، شناسایی شد.


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان نی‌ریز ادامه داد: توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی در فرصتی مناسب به خودرو حامل مواد دستور توقف داده می شود اما راننده بدون توجه به دستور مأموران فرار میکند.

وی در ادامه گفت: حتی شلیکهای اخطار نیز در توقف خودرو مؤثر واقع نمی شود، سرانجام با شلیک حدود٣٠ گلوله، لاستیکهای خودرو هدف قرار می گیرد و متوقف شد.

ساجدی خاطر نشان شد: در ادامه، قاچاقچی 23 ساله که از اهالی استانهای شرقی کشور بود دستگیر می شود.


وی افزود: اما افرادی که اسکورت محموله بودند، زمانی که متوجه شدند محموله به دست پلیس افتاده و خودرو‌ آنها شناسایی شده، با رها کردن خودرو در زیر یک پل، فرار می کنند.


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان نی‌ریز در پایان گفت: در این عملیات که حدود یک ساعت به طول انجامید، 89 کیلو و 500 گرم تریاک با دو خودرو از قاچاقچیان به دست آمد و این قاچاقچیان قصد انتقال تریاک از شرق کشور به شیراز را داشتند که موفق نشدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار