سرمربی تیم ملی دانشجویان گفت: در ایران به فوتبال مازندران کم توجهی شده است و حیف است که این استان در لیگ برتر نماینده ندارد، باید مدیران فوتبالی در استان مازندران به جای حواشی بیشتر بر مسائل فنی تمرکز کنند، چون فوتبال مازندران خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند.
کد خبر: ۵۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 23 June 2015
به گزارش بلاغ به نقل از چالوس آنلاین، فرشاد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه تیم ملی برای حضور در المپیاد دانشجویان جهان در کره جنوبی به 95 درصد آمادگی رسیده ‌است، اظهار کرد: فوتبال ما شرایط بدی دارد و در آسیا هم نمی‎توانیم مقام بیاوریم، مسابقات کره جنوبی هم جهانی است و به دست آوردن مقامهای بالا در آن خیلی خوش بینانه است و نمی توان هیچ قولی داد، اما تلاش ما این است که از گروه خود صعود کنیم.


وی افزود: تیم ژاپن یکی از بهترین تیمهای حاضر در این مسابقات است و امیدواریم بتوانیم یک امتیاز از آنها بگیریم و به بازی های بعد با مالزی و برزیل امیدوار باشیم.


سرمربی تیم ملی دانشجویان ایران به بازی خوب تیمهای مازندرانی در دیدارهای تدارکاتی با تیم ملی دانشجویان ادامه داد: در ایران به فوتبال مازندران کم توجهی شده است و حیف است که این استان در لیگ برتر نماینده ندارد، به نظر من باید مدیران فوتبالی در استان مازندران به جای حواشی بیشتر بر مسائل فنی تمرکز کنند، چون فوتبال مازندران خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند.


کرمی افزود: تا به حال در تیمهای پایه بیشتر به بازیکنان تهرانی و یا شهرهای بزرگ میدان داده شده است، اما د ر انتخاب تیم ملی دانشجویان بیشتر سعی کردیم از بازیکنان شهرستانی استفاده کنیم که تیم یک دستی هم تشکیل شده است.


عضو انجمن مربیان اتحادیه فوتبال انگلیستصریح کرد: امروز به جای اینکه از مسابقات فوتبال لذت ببریم، بیشتر منزجر می‌شویم و ما تلاش کردیم فوتبالی پاک را ارائه دهیم و مسائل اخلاقی برای بازیکنان تیم ما در اولویت قرار دارد.


دارنده مدرک مربیگری A یوفا با تأکید بر اینکه در انتخاب بازیکنان هیچ کس را بر اساس سفارش انتخاب نکردیم، یادآور شد: بسیاری از بازیکنان پرآوازه را هم کنار گذاشتیم و این ممکن است حتی روی نتیجه هم تأثیر بگذارد، اما مهم نیست و برای ما مهم این است که بازیکنان پایه با اخلاق ورزشی پا به عرصه ملی بگذارند.


مربی تیم ملی دانشجویان ایران در پایان گفت: برای پیشرفت فوتبال باید به جوانان فکر کرد و باندبازی را کنار گذاشت و از هیاهوی فوتبال دوری کرد و اگر چنین بشود تا چند سال آینده هیچ تیمی در آسیا توانایی رقابت با ما را ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار