صبور حسینی در گفتگو با تابناک:
رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه گفت:با پیگیری نماینده اورامانات و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان جدید پاوه تخصیص داده شد.
کد خبر: ۵۱۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 23 October 2017
صبور حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک اظهار داشت :باحضور نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه و معاونت درمان استان و هیئت همراه رئیس شبکه بهداشت و رئیس مرکز بهداشت پاوه نشستی در وزارت بهداشت برای بررسی آخرین وضعیت بیمارستان جدید تاسیس پاوه برگزار شد.

وی  : درخاطر نشان کرد: این نشست با رایزنی و پیگیری های قابل تقدیر دکتر شهاب نادری نماینده مجلس و دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و پانصد میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان جدید پاوه تخصیص یافت .

حسینی ضمن تشکر از تمامی مسئولان در راستای تجهیز و تکمیل بیمارستان جدید پاوه گفت : امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته و رایزنی های نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی شاهد بهره برداری هرچه سریعتر این بیمارستان که از نیازها و خواسته های مردم متدین و انقلابی شهرستان پاوه می باشد  باشیم.

گفتنی است بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان توسط سازمان مسکن و شهرسازی در مراحلی پایانی ساخت است که پس از تحویل آن به دانشگاه علوم پزشکی استان و تخصیص اعتباری بیش از ۱۱ میلیارد و پانصد میلیون تومان تجهیز خواهد شد.


گفتگو از صهیب زربان
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار