مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران گفت: 50 درصد از آب روستاها هنوز به شرکت آب و فاضلاب روستایی تحویل داده نشده است.
کد خبر: ۵۱۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ 19 October 2017
به گزارش تابناک : جان الله عبدی عصر پنج شنبه در دومین نشست تخصصی مسئولان گروه های جهادی بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه 50 درصد از آب روستاها،هنوز به شرکت آب و فاضلاب روستایی تحویل داده نشد، ادامه داد: اکثر لوله های آب روستایی قدیمی است.
وی با بیان اینکه در کنار جهادگران برای توسعه روستاها هستیم تا از مهاجرت روستا به شهر جلوگیری کنیم افزود: 45 درصد جمعیت استان مازندران را روستائیان تشکیل می دهند درحالی که میانگین جمعیت روستائیان در کشور ٢٨ درصد است و ما از این میانگین بیشتر هستیم و رتبه سوم کشور را داریم.
وی با اشاره به اینکه دو هزار و 150 روستا در مازندران داریم، افزود: بیشتر از ٨ هزار عضو شورای اسلامی روستا داریم که بدون هیچگونه توقعی در حال کار هستند.
عبدی با بیان اینکه بالغ بر ٧ هزار 600 کیلومتر راه روستایی داریم، ادامه داد: استفاده از شرکت های دانش بنیان را در دستور کار قرار دادیم تا تسهیلات کم بهره ارائه دهیم.
وی با اشاره به اینکه بعد از تامین و تجهیز امکانات روستا،جمعیت روستاها ثابت و یا افزایش می یابد، ادامه داد: ظرفیت های زیادی از رامسر تا گلوگاه داریم و حضور جهادگران در مناطق محروم گام موثری برای روستا است.





منبع : مهر 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار