مسئول ستادهماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران به فعالیت ۱۰۳هسته پژوهشی در دو گروه سنی ۱۲-۱۸سال و ۱۸سال به بالا در کانون های مساجد استان اشاره کرد و از شرکت این هسته ها در فراخوان پژوهشی ۱۹مهر خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 16 October 2017
به گزارش تابناک : محمدفوقی، مسئول ستادهماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران امروز(24مهر) در گفتگو با خبرنگار شبستان به بیانات رهبری(دامت برکاته) درخصوص اهمیت فعالیت کانون های مساجد با همکاری بسیج در 19مهر 91در خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر به مناسبت گرامیداشت این بیانات تاریخی برنامه های مختلف در کانون های مساجد سراسر کشور برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه فراخوان پژهشی 19مهر نیز یکی از برنامه های این ایام است که به همت هسته های پژوهشی کانون های مساجد انجام می شود، افزود: امسال این فراخوان با محوریت منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با عنوان «خودتان را مجهز کنید» در کانون های مساجد مازندران توزیع و اطلاع رسانی شد.
 
فوقی تجهیز فکری، تجهیز علمی، تجهیز رفتاری اخلاقی و خودسازی را از موضوعات این فراخوان برشمرد و اظهار داشت: این فراخوان در سطوح مبانی و اصول و بایدها و ارزش ها، روش ها و راهکارها و موانع و... آثار پژوهشگران مسجدی را دریافت می کند.
 
وی به فعالیت 103هسته پژوهشی در دو گروه سنی 12-18سال و 18سال به بالا در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اشاره کرد و گفت: این هسته های پژوهشی برای شرکت در این فراخوان بایستی به صورت گروهی آثاری را تولید و تا پایان 12بهمن ماه سال جاری به دبیرخانه مساجد مازندران ارسال نمایند.
 
فوقی ادامه داد: این اثار رسیده توسط کمیته بررسی شامل مسئول دبیرخانه مساجد استان، کارشناس آموزش وپژوهش، مسئول کانون تخصصی و 2نفر از پژوهشگراز دبیرخانه استان مورد نقد و بررسی قرار می گیرد و آثار منتخب تا پایان 18اسفندماه سال جاری به ستادعالی مساجد کشور ارسال می شود.





منبع : خبرگزاری شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار