ورزشگاه شهید علیزاده بابلسر اماده برگزاری مسابقات فوتبال شد
در این بازدید مهندس بهروان ضمن تایید ورزشگاه شهید علیزاده بابلسر از روند سریع این ورزشگاه رضایت داشت و ضمنا نکاتی را در مورد نگهداری چمن ورزشگاه و نیز سایر نکات در مورد برگزاری مسابقات رسمی یاد اور شد .
کد خبر: ۵۰۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 16 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ، روز گذشته مهندس بهروان  رئیس هیئت فوتبال مازندران ، حمیددلاوری عضو هیت استان و خانلری عضو دیگر هیئت استان مازندران از ورزشگاه شهید علیزاده بابلسر بازدید کردند و در مورد آماده سازی این ورزشگاه با عباس محمد علی پور رئیس هیات فوتبال بابلسر و چند پیشکسوت بابلسر به بحث و تبادل نظر پرداختند .
 
بازدید مهندس بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران 
 
 براساس این گزارش، در این بازدید مهندس بهروان ضمن تایید ورزشگاه شهید علیزاده بابلسر از روند سریع این ورزشگاه رضایت داشت و ضمنا نکاتی را در مورد نگهداری چمن ورزشگاه و نیز سایر نکات در مورد برگزاری مسابقات رسمی یاد اور شد .
 
بازدید مهندس بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران 
 
در این بازدید  عباس محمد علی پور رئیس هیات فوتبال بابلسر ، ابوالقاسم علیزاده پیشکسوت خوشنام بابلسر، حمیددلاوری عضو هیت استان، قلی تبار پیشکسوت فوتبال و مسعود پاشنا پیشکسوت فوتبال و مسئول روابط عمومی بابلسر در زمین چمن زیبا و آماده شده استادیوم شهید علیزاده بابلسر حضور داشتند .
 
بازدید مهندس بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران از بابلسر 
 
بازدید مهندس بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران
 
 
به این ترتیب با تایید این  ورزشگاه ، مسابقه روز چهارشنبه تیم شهدای بابلسر نماینده این شهر مقابل تیم استقلال جنوب در ورزشگاه شهید علیزاده بابلسر برگزار می شود .
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار