مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد گفت: مصونیت و ایمن سازی زیرساخت‌های استان یزد باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود.
کد خبر: ۵۰۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷ 10 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»،محمدصادق طهماسبی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد  در نشست ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل استان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به اهمیت پدافند غیرعامل اشاره و بیان کرد: پدافند غیرعامل با توجه به موقعیت مکانی کشور، وجود مراکز حیاتی، حساس و مهم و اینکه مرتب در معرض تهدیدات دشمنان بین المللی و منطقه ای قرار دارد، حوزه بسیار مهمی است که باید به این حوزه توجه ویژه ای نمود.
دبیر شورای پدافند غیرعامل استان ادامه داد: ضروری است زیرساخت های استان مصونیت و ایمن سازی و این مهم در حوزه های مختلف و کارگروه های تعریف شده در کوتاه ترین زمان ممکن عملیاتی شود.
طهماسبی با اشاره به درپیش بودن هفته نکوداشت پدافند غیرعامل از ششم تا ۱۲ آبان ماه سال جاری گفت: در این هفته در مرکز استان و شهرستانها برنامه های متعدد و متنوعی اجرا و این برنامه ها به گونه و کیفیتی برگزار می شود که بتوانیم آن جایگاه واقعی پدافند غیرعامل را به مردم، مدیران، نخبگان جامعه و دانشگاهیان معرفی کنیم.
دبیر ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل از تعامل، همکاری و هماهنگی دستگاه های استان با اداره کل پدافند غیرعامل استانداری برای تحقق یافتن اهداف پدافند غیرعامل در استان تقدیر و تشکر کرد.
یادآور می شود در این نشست احکام روسا و اعضای کمیته های مختلف ستاد برگزاری برنامه های هفته نکوداشت پدافند غیرعامل در استان یزد به آنها داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار