معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز و فردا همچنان بارندگی در آسمان استان تداوم دارد و بارندگی در مناطق سردسیر و کوهستانی به‌صورت برف و باران است.
کد خبر: ۵۰۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 04 October 2017
به گزارش تابناک : احمد اسدی امروز در شهرستان ساری، اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی امروز و فردا همچنان بارندگی در سطح آسمان مازندران تداوم دارد که در غرب استان از شدت بیشتری برخوردار است.
وی افزود: ارتفاعات مازندران گاهاً ابری و مه‌آلود است.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: از عصر روز چهارشنبه تا پنج‌شنبه با تقویت سامانه بارشی مقدار بارش‌ها افزایش یافته و علاوه بر گسترش بارندگی همراه با وزش باد خواهد بود.
این مسؤول اضافه کرد: بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی مازندران به‌صورت برف و باران خواهد بود.
اسدی به روند کاهشی دمای هوای مازندران اشاره کرد و افزود: تا صبح روز جمعه کاهش دما در سطح استان به‌صورت محسوس خواهد بود و از روز جمعه به‌تدریج حداکثر دما روند افزایشی پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه این سامانه بارشی بامداد روز جمعه از آسمان استان خارج می‌شود، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از جمعه تا اوایل هفته آینده هوای استان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با تأکید بر توجه کشاورزان به توصیه‌ها در بخش‌های مختلف، خاطرنشان کرد: با توجه به بارش‌ها احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های سطح استان وجود دارد.
این مسؤول یادآور شد: ارتفاعات مازندران گاهاً مه‌آلوده بوده که رانندگی باید با احتیاط بیشتری همراه باشد.
اسدی در پایان گفت: دریای مازندران به‌صورت مواج بوده و برای فعالیت‌های دریایی توصیه نمی‌شود.





منبع : فارس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار