فرماندار سنقرو کلیایی گفت: به منظور فراهم نمودن امکانات و ظرفیتها و ایجاد آمادگی های لازم برای اسکان اضطراری درمواقع بروزحوادث غیر مترقبه، تامین زمین مورد نیازبرای برپایی چادرهای اسکان در دستور کارشورای اجرایی جمعیت هلال احمر قرارگرفته است.
کد خبر: ۵۰۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 28 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنقر و کلیایی،یاور محمدی در جلسه مشترک هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان و اعضاء شورای اجرایی جمعیت هلال احمر سنقرو کلیایی، اهمیت افزایش تجهیزات و تواناییهای این شهرستان را برای مقابله با حوادث غیر مترقبه مورد تاکید قرار داد.

وی افزود: سنقرو کلیایی تنها شهرستان در استان است که با بیشترین وسعت، زلزله خیز بودن و به دلیل قرارگرفتن درموقعیت خاص جغرافیایی از کمترین امکان دسترسی و برخورداری از کمکهای سایر شهرستانها قرار دارد.فرماندار سنقرو کلیایی افزایش تجهیزات و ارتقاء سطح توانمندی های مردم را با فرهنگ سازی و برگزاری کارگاههای آموزشی مورد تاکید قرارداد.

امیر نوری عضو شورای عالی گسترش جمعیت هلال احمر کشور نیز از پیگیری برای اختصاص ست احیاء و کمکهای اولیه به ارزش بیش از یک میلیارد ریال برای اجرای برنامه های آموزشی، ارتقاء سیستم اتوماسیون اداری و تجهیزات اداری هلال احمر سنقرو اختصاص ست غواصی با توجه به وجود تعداد 2 سد جامیشان و شهداء خبر داد و گفت با هم افزایی، بایستی هلال احمر سنقرو کلیایی را تقویت کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سنقرو کلیایی هم هدف از برگزاری جلسات هیات مدیره هلال احمر استان با شورای اجرایی شهرستان ها را در راستای هم افزایی و استفاده از ظرقیتهای مسئولین شهرستان و ارتقاء جایگاه تصمیم گیری و تصمیم سازی دانست.

امیریان افزود: از ظرفیتهای هلال احمردر راستای جبران نیازهای مردم با کمک نهاد های اجتماعی و دولتی در منطقه و شهرستان بهره گیری خواهیم کرد و بستر های مناسب فرهنگ سازی، الگودهی، تقویت، تشویق و ترغیب به انجام فعالیتهای نیکو و عام المنفعه را فراهم خواهیم کرد.

وی از فرماندار سنقرو کلیایی که در اجرای طرح خادم این شهرستان که درمرحله اول تعداد یک هزار خانوار آموزش داده شد قدردانی نمود و گفت: در مرحله دوم این طرح نیز آموزش تعداد 2 هزار خانواردرسنقرو کلیایی پیش بینی شده است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار