رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل از برگزاری جشنوارهملی عکس استان مازندران در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۴۹۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ 19 September 2017
به گزارش تابناک : امیر امیرنیا در نشست خبری جشنواره ملی عکس مازندران در اداره ارشاد آمل با اشاره به اینکه اتفاق بزرگی در حوزه فرهنگو هنر شهرستان آمل رقم می خورد که جشنواره ملی عکس مازندران در آن تدارک دیده شده است،اظهار کرد: این جشنواره از سوی یک موسسه خصوصی هنری برگزار می شود که امیدواریم درطول سال ها به برند هنری تبدیل شده و ادامه داشته باشد. 
حسین بخشی دبیر جشنواره ملی عکس مازندران نیز در سخنانی بااشاره به اینکه مازندران استانی توریستی است و بسیاری از مازندران تصاویر زیبایی دارندکه در سطح کشور زندگی می کنند، اظهار کرد: 
این جشنواره به دنبال جمع آوری عکس های ملی از مازندران استو از تصاویر عکاسان سراسر کشور درباره مازندران نیز بهره گیری می شود. 
وی با بیان اینکه جشنواره به دنبال شناسایی نقاط زیبا و رفعنقاط ضعف استان مازندران است، عنوان کرد: شورای سیاست گذاری جشنواره ملی عکس برگزارو فراخوان جشنواره آماده شده است. در این جشنواره ارسال آثار از 25 شهریور آغاز شدهو آخرین مهلت ارسال آثار نیز 30آبان ماه اعلامشده است.هفتم تا نهم آذرماه داوری آثار صورت می گیرد و افتتاحیه این جشنواره نیز هفتمدی ماه 1396 است. همچنین اختتامیه این جشنواره 14 دی ماه صورت گرفته و در موزه گالری دی دی در ایزدشهر برگزار می شود. 
وی تصریح کرد: عکاسان و صاحبان آثار می توانند عکس های خودرا در سایت جشنواره بارگزاری کنند. 
ناصر شاکری مدیراجرایی جشنواره ملی عکس و دبیر بخش داوران نیزدر سخنانی با اشاره به اینکهمازندران میزبان عکس های خود است و تابحال مازندران میزبانعکس های خود نبوده است، افزود: کتاب عکس مازندران دستاورد این جشنواره خواهد بود؛ تعداداسپانسرها درباره تهیه این کتاب کافی نیست و باید این مهم برآورده شود. 
وی افزود: آداب و رسوم، چشم انداز های شهری، محیط زیست و اماکنتاریخی و چشم اندازهای طبیعی از محورهای جشنواره است و مجموعه هایی به صورت حامی درجشنواره حضور دارند همچنین آثار تولید شده 4 سال اخیر عکاسان در این جشنواره مدنظراست 
شاکری بیان کرد: این جشنواره کاملا آزاد برگزار می شود و مختصآثار عکاسان جرفه ای نیست. پذیرش جشنواره عکس به صورت سایتی است و سایت جشنواره نیزراه اندازی شده است. هر عکاس می تواند 5 عکس ارسال کند.






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار