مسابقات ليگ برتر وزنه برداري جوانان و بزرگسالان کشور
مسابقات ليگ برتر وزنه برداري جوانان و بزرگسالان روز های ٢٩ و ٣٠ شهریور ماه، در سالن اختصاصي وزنه برداري مجموعه ورزشي آزادي (پنج سالن) برگزار خواهد شد كه از بابلسر ٣ نماينده ورزشكار و ١ مربي ارزنده بر روي صحنه خواهند رفت.
کد خبر: ۴۹۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶ 18 September 2017
به گزارش تابناک مازندران، براي نخستین بار، در تاريخ وزنه برداري بابلسر، با سه ورزشكار و یک مربي همزمان در ليگ برتر با رقباي خود مي جنگند.
 
یر اساس این گزارش،  مسابقات ليگ برتر وزنه برداري جوانان و بزرگسالان روز های ٢٩ و ٣٠ شهریور ماه، در سالن اختصاصي وزنه برداري مجموعه ورزشي آزادي (پنج سالن) برگزار خواهد شد كه از بابلسر ٣ نماينده ورزشكار و ١ مربي ارزنده بر روي صحنه خواهند رفت.
 
در ادامه مسابقات ليگ جوانان در هفته دوم سامان_منصوبي در دسته ٦٩ كيلوگرم از تيم  نيروي_هوايي_پدافند و قاسمعلي_محمدپور نماينده ملي پوش در قالب تيم ملي  حفاري_اهواز در دسته ١٠٥+ با رقباي خود به رقابت خواهند پرداخت و همچنين در هفته اول مسابقات ليگ بزرگسالان مرتضي_بيگلري نماينده ملي پوش بزرگسالان در دسته ٨٥ كيلوگرم با رقباي خود بِه رقابت مي پردازد.
 
نماينده چهارم هم آیدین_نصرتی بوده كه به گفته خود بعنوان يك خدمتگذار ورزش در تيم بيمه_رازي انجام وظيفه خواهد كرد.
 
تيم بيمه رازي با چهره هاي شاخصي هم چون بهداد سليمي، سهراب مرادي، كيانوش رستمي، علي هاشمي در لیگ برتر امسال شرکت خواهد کرد.
 
 گفتنی ست بهادر مولایی وزنه‌بردار اهل شهرستان بابلسر که علاوه بر نایب قهرمانی در مسابقات جهانی 2013، قهرمانی یونیورساید جهان در سال 2013 را در کارنامه دارد ، تمرینات خود را آغاز کرد تا به محض رسیدن به شرایط آرمانی برای حضور در مسابقات تصمیم بگیرد .
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار