رئیس پلیس آگاهی ناجا، نقش همسران و خانواده کارکنان را در موفقیت ماموریت‌های پلیس آگاهی بسیار مهم دانست و گفت: اگر پرسنل و مدیران ما موفقیتی را کسب می‌کنند، مرهون پشتیبانی، همراهی و دلسوزی همسران و خانواده‌هایشان است.
کد خبر: ۴۹۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 18 September 2017
به گزارش تابناک : سردار محمدرضا مقیمی در مراسم جشن کارکنان پلیس آگاهی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی ماموران پلیس در انجام ماموریت ها، اظهارداشت: یکی از مهمترین دلایل موفقیت نیروهای انتظامی و نظامی در برقراری امنیت، حمایتی است که از سوی خانواده ها می شوند.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند "امنیت از ارکان اصلی کشور است و نیروی انتظامی مهمترین نقش را در برقراری امنیت برعهده دارد"، اشاره و بیان کرد: از مهم ترین وظایف پلیس، آرامش شهروندان است و این ماموریت زمانی به نحو شایسته و مطلوب انجام می شود که ماموران انتظامی از سوی خانواده حمایت شوند و بدون دغدغه به وظایف خود عمل کنند.

وی، نقش همسران و خانواده کارکنان را در موفقیت ماموریت های پلیس آگاهی بسیار مهم دانست و تصریح کرد: اگر پرسنل و مدیران ما موفقیتی را کسب می کنند، مرهون پشتیبانی، همراهی و دلسوزی همسران و خانواده‌هایشان است، به گونه‌ای که در پیشبرد اهداف سازمان بسیار موثر هستند.

خانواده‌های شهدا و ایثارگران، صاحبان اصلی انقلاب

رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه صاحبان اصلی انقلاب، خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند، اظهار داشت: خانواده‌های بزرگوار و معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان، افتخار کشور ایران هستند که جز تواضع، کرنش و احترام چیز دیگری نمی‌توانم بگویم.

وی، خدمت دهی به خانواده های شهدا را از اولویت های اصلی این پلیس عنوان کرد و گفت: امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا و از خود گذشتگی جانبازان و ایثارگران هستیم که باید با برنامه ریزی دقیق، "خدمات دهی" شایسته به این قشر انجام گیرد.

سردار مقیمی با بیان اینکه حفظ شأن خانواده شهدا همواره مورد تأکید فرمانده ناجا بوده است، بیان کرد: باید همه توان و بضاعت خویش را برای رفع و کاهش دغدغه های خانواده های شهدا و ایثارگران به کار گیریم.

این مقام ارشد انتظامی با توصیه به الگو برداری از حضرت فاطمه زهرا (س) در تحکیم بنیان و تقویت روحیه معنوی خانواده های کارکنان، گفت: تبعیت از رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) لازمه مصون ماندن کارکنان پلیس آگاهی و خانواده های آنها از انواع انحرافات، تهدیدات و هجمه‌های پیش بینی شده از سوی دشمن است.

وی ضمن قدرشناسی از نقش بسیار مهم همسران و خانواده‌های کارکنان، خاطر نشان کرد: موفقیت پرسنل آگاهی مرهون همکاری همسران و فرزندان آنها است و این همکاری هر چه اصولی تر، آگاهانه و عاشقانه تر باشد، تاثیر بیشتری خواهد داشت.

سردار مقیمی، رشد چشمگیر پلیس آگاهی طی این سالها در عرصه های مختلف را مدیون فداکاری همسران کارکنان دانست که با ایجاد فضایی آرام در خانواده موجبات رشد و تعالی آنها را در محیط کار فراهم می کنند.

وی  به دغدغه های هیئت رئیسه ناجا در امر رسیدگی به وضعیت معیشت، حقوق و مزایای کارکنان اشاره و بیان کرد: خدا را شکر، در مسیری هستیم که نگاه ویژه ای به کارکنان و خانواده های آنان وجود دارد به گونه ای که برنامه های مختلفی در راستای افزایش رضایتمندی این عزیزان در دستور کار قرار دارد.

نقش تاثیرگذار تجارب بازنشستگان در پیشبرد اهداف ناجا

رئیس پلیس آگاهی ناجا از بازنشستگان به عنوان سرمایه های ارزشمند پلیس یاد کرد وگفت: استفاده از تجارب گرانبهای بازنشستگان از راهبردی ترین اقدامات در جلب مشارکت و اعتماد سازی مردم نسبت به فعالیت‌های پلیس است.

وی به استفاده از تجربه بازنشستگان در پیشبرد اهداف این سازمان اشاره کرد و افزود: به کارگیری تجربه بازنشستگان پلیس در بهبود و پیشرفت توسعه اجتماعی جامعه نقش بسیار مهمی دارد.

سردار مقیمی با تبیین جایگاه بازنشستگان، بیان کرد: امروز تجربیات با ارزش این بزرگواران چراغ راه جوانان آینده نگر این مرز و بوم است بدون شک باید از این ثروت با ارزش‏ استفاده شود.

بر اساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه خانواده های بازنشستگان ناجا همواره حامی و حمایت کننده نیروی انتظامی بودند، گفت: شایسته است تکریم و بهره گیری از تجربیات، اطلاعات و داشته های این قشر ارزشمند، به فرهنگ عمومی تبدیل شود.






منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار