رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکای ترامپ در میان شش کشور امضاکننده توافق هسته‌ای، درحال حاضر مشغول به نقض صریح برجام است و اظهارات هوشمندانه مقام معظم رهبری نشان دهنده جدیت جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی خودش بود.
کد خبر: ۴۹۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 18 September 2017
به گزارش تابناک : علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد با اشاره به اظهارات روز گذشته مقام معظم رهبری درباره عکس العمل ایران مبنی بر هر گونه حرکت غلط آمریکا در برجام، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در تمام مقاطع زمانی، حکیمانه، هوشمنانه و قاطعانه بوده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: معتقدم آمریکای ترامپ در میان شش کشور امضا کننده توافق هسته‌ای، درحال حاضر مشغول به نقض صریح برجام است و اظهارات هوشمندانه مقام معظم رهبری اولا نشان دهنده جدیت جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی خودش بود و همچنین این سیاست سیاستی است که امیدواریم با جدیت و قاطعیت مورد دولت دولت قرار گیرد.

بروجردی تصریح کرد: همچنین امیدواریم با حضور آقای رئیس جمهور و وزیر امورخارجه درسازمان ملل و فرصتی که با حضور همه مسئولین و عمده کشور‌ها اعم از امضا کنندگان توافق هسته‌ای فراهم شده، دفاع و مقابله با آمریکا در این عرصه سیاسی به بهترین شکل انجام شود.





منبع : هم اندیشی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار