تیم فوتبال دانش‌آموزی ایران با حضور چهار بازیکن مازندرانی، مربی بدنساز و همچنین عبدالحسین شریفی پزشک مازندرانی تیم ملی ، در مسابقات قهرمانی آسیا، با شکست تیم اندونزی قهرمان قاره کهن آسیا شد.
کد خبر: ۴۹۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵ 15 September 2017
به گزارش تابناک مازندران، در دیدار نهایی در بازی فینال مسابقات چهل و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی فوتبال مدارس آسیا، تیم ملی دانش آموزی ایران با نتیجه ۳ بر صفر اندونزی را مغلوب کرد و بر سکوی نخست آسیا ایستاد.
 
 یر اساس این گزارش،تیم فوتبال دانش آموزی کره جنوبی نیز در دیدار رده بندی با شکست تیم مالزی به عنوان سومی این رقابت ها رسید.
 
در این دیدار تیم ایران با دو گل محمدصابری پور مهاجم چالوسی و تک گل حسین نخودکار در نیمه اول پیش افتاد تا تیم ایران با پیروزی ۳ برصفر به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یابد.
 
در بازی رده بندی هم تیم های کره جنوبی و مالزی در پایان وقت معمول بازی به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند و تعیین برنده بازی به ضربات پنالتی سپرده شد. در ضربات پنالتی تیم کره جنوبی توانست با نتیجه ۴ بر ۳  و در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری دست یابد و عنوان سومی را از آن خود کند.
 
 دیدار رده بندی و فینال چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا، امروز در ورزشگاه بعثت شیراز با حضور  ژان کولن ، رییس فدراسیون بین المللی ورزش مدارس و دکتر حمیدی ، معاون تربیت بدنی وسلامت وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

عارف محمدعلی پور ،علیرضا آقابراری دو بازیکن اهل بابلسر، سامان فلاح و محمد صابری چهار ملی پوش مازندرانی تیم ملی دانش آموزشی در مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا بودند که روح الله اسماعیلی نیز به عنوان مربی بدنساز و همچنین عبدالحسین شریفی پزشک مازندرانی تیم ملی در این رقابت ها بود.
 
 در پایان این رقابت ها محمد صابری پور مهاجم چالوسی تیم ملی با به ثمر رساندن پنج گل آقای گل این رقابت ها شد.
 
 گفتنی ست هفت تیم‌ دانش آموزی از کشورهای کره جنوبی، تایلند، اندونزی، مالزی، هند، سریلانکا و چین و ۲ تیم از استان فارس و تیم دانش آموزان ایران در چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال زیر ۱۸ سال دانش آموزان آسیا در شیراز حضور داشتند.
 
این مسابقات از هشتم سپتامبر جاری آغاز و امروز جمعه به پایان رسید.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار