امید قادری در گفتگو با تابناک:
بهزیستی استان کرمانشاه گفت: اولین مرکز ویژه اختلالات دهان و تغذیه غرب کشور فردا در کرمانشاه به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۹۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳ 16 September 2017
امید قادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک، از افتتاح چند پروژه اجتماعی با حضور دکتر محسنی بندپی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، معاون توانبخشی سازمان بهزیستی و تعدادی دیگر از مسئولان این سازمان امروز 25 شهریورماه خبر داد. 

وی گفت: با حضور مقامات عالی رتبه سازمان بهزیستی اولین مرکز ویژه اختلالات دهان(بلع) و تغذیه غرب کشور در کرمانشاه به بهره برداری می رسد.

به گفته این مسئول، در این مرکز از سوی پزشکان متخصص خدمات تخصصی از جمله دندانپزشکی، گفتاردرمانی، کاردرمانی، فیزیوتراپی و همچنین آموزش خانواده ها در زمینه مشکلات دهان انجام می پذیرد.

دکتر قادری ظرفیت پذیرش مرکز ویژه اختلالات دهان طی یک ماه را ۵۰ نفر عنوان کرد.

وی با اشاره به افتتاح اولین مرکز خیریه توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی سالمندان زن در استان کرمانشاه، گفت: این مرکز نیز با حمایت خیرین بدون اعتبارات دولتی فعالیت خواهد داشت.

 قادری افتتاح اولین کمپ ترک اعتیاد بانوان در استان را از دیگر پروژه های اجتماعی دانست که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان در کرمانشاه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: با حضور مسئولان بهزیستی همچنین تنها مرکز اجتماع درمان(TC) کرمانشاه افتتاح می شود.

 قادری افزود: در این مرکز دستیابی بیماران وابسته به مواد که روابط بین فردی و کارکرد اجتماعی آنها به شدت افت کرده از طریق برنامه اجتماع درمان مدار و براساس برنامه مدون فراهم می شود.

گفتگو از مسعود دریابار
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار