مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از راه اندازی زندان در مدارس استان خبرداد.
کد خبر: ۴۹۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 14 September 2017

به گزارش تابناک : سید علی قاسمی ظهر امروز در نشست خبری مشترک با معاونان در باشگاه فرهنگیان ساری درباره اقدامات اداره کل آموزش و پرورش مازندران برای آموزش از راه دور، اظهار کرد: آموزش و پرورش مازندران در سال گذشته برای دانش آموزانی که زیر دیپلم بودند و در زندان به سر می بردند از طریق آموزش از راه دور ورود پیدا کرد.

وی افزود: در این راستا برای ۱۲۴نفر از آنها برنامه آموزشی در یکسال تحصیلی اجرایی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، در ادامه تصریح کرد: به منظور تداوم این فرآیند با ایجاد برنامه‌ریزی لازم و برقراری تفاهم نامه با زندان ها و مراجع قضایی برای تمامی افراد زیر دیپلمی که در زندان هستند مدرسه دایر می شود.

قاسمی، در ادامه از راه اندازی مدرسه در زندان ساری در صورت ایجاد سازو کار و برنامه‌ریزی‌های مناسب خبر داد و گفت: برگزاری کلاس های آموزش از راه دور برای معلولان جسمی- حرکتی ضروری است.

وی افزود: برای تحقق این مهم تفاهم نامه‌ای با بهزیستی امضا شده است و سال گذشته برای ۲۰نفر از این افراد کلاس آموزشی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران جایگاه آموزش و پرورش این استان را در بحث ارزیابی های حوزه آموزش از راه دور مطلوب عنوان کرد و گفت: امتیاز آموزش و پرورش مازندران در این بخش به 95 از 100 می‌رسد.

قاسمی،  درباره تعداد نیروهای بازنشسته آموزش و پرورش مازندران، اظهار کرد: بر اساس آمار موجود حدود ۲ هزار نفر از همکاران فرهنگی به سن بازنشستگی می رسند و برخی از آنها به درخواستی که داشتند استمرار خدمت دارند.

وی ادامه داد: به طور طبیعی مازندران از نیروهای مازاد برخوردار است که با  اضافه شدن فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و جذب نیروهائی که از طریق آزمون و ماده ۲۸ امسال وارد بدنه آموزش و پرورش می شوند بازنشستگی همکاران هیچ خللی در سیستم آموزش و پرورش مازندران ایجاد نمی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران همچنین تصریح کرد: طی 4 سال گذشته ساماندهی درست منابع درون سازمانی انجام شد و تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر با قدرت به دانشگاه فرهنگیان وارد شدند.



منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار