معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر توسعه فرهنگی در استان، گفت: انجمن‌های ادبی برگزارکننده رویدادهای فرهنگی مازندران می‌شوند.
کد خبر: ۴۹۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 11 September 2017
به گزارش تابناک : عباس زارع امروز در دیدار با مسئولان انجمن‌های ادبی ادارات ارشاد شهرستان‌ها با اشاره نقش انجمن‌ها در توسعه فرهنگی خواستار فعالیت مستمر وجدی اعضا شد.

وی افزود: مازندران خطه هنر و ادب پروری بوده و تاریخ کهن این منطقه نشان از قدمت دیرینه عرصه شعر و ادبیات در زندگی مردم دارد.

زارع از امادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای همکاری با شعرا خبر داد و گفت: انجمن‌های ادبی بهترین مجموعه برای برنامه‌ریزی و برگزاری رویدادهای ادبی و فرهنگی هستند.

منصور علی اصغری، مسئول واحد شعر و ادب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این نشست انجمن‌های ادبی را بستری برای معرفی آثار ادبی فرهیختگان مازندران دانست.

وی افزود: خوانش کامل متون ادبی، نقد زیبایی شناسانه‌ متون ادبی، نقد محتوایی متون ادبی، معرفی آثار پژوهشی مرتبط با موضوع از جانب علاقه‌مندان به پژوهش ودر نهایت جذب شعرا و نویسندگان مازندرانی و معرفی آثار آنها ازجمله برنامه‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در این نشست، انتخابات هیئت موئسس انجمن ادبی مازندران برگزارشد و عقیل زروک، میثم رنجبر، جابرخانلری، سینا زارع و کیوان ملکی به عنوان اعضای اصلی و حجت اله نائیج و ولی اله پاشا به عنوان عضوعلی البدل انجمن ادبی مازندران انتخاب شدند.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار