وضعیت آب آشامیدنی در شهر چالوس بحرانی است و مسؤولان مرتبط باید اهتمامی برای رفع این مشکل داشته باشند.
کد خبر: ۴۹۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 07 September 2017

به گزارش تابناک : وضعیت آب آشامیدنی در شهر چالوس بحرانی است این در حالی است که هیچ گونه تلاشی برای رفع این مشکل صورت نمی‌گیرد.

*2 ماه است آب آشامیدنی نداریم

صفر نصرالهی یکی از ساکنان خیابان رادیو دریا چالوس گفت: مدت دو ماه است آب آشامیدنی نداریم و زندگی برای ما سخت‌تر از چیزی شده که تصور ما بوده است.

وی ادامه داد: مگر می‌شود در مرکز شهر چالوس در این مدت طولانی شاهد قطعی آب باشیم و اداره آب و فاضلاب شهری هیچ اقدام مثبتی انجام ندهد.

نصرالهی یادآور شد: مدت دو ماه است فقط با خرید آب معدنی به زندگی خود می‌پردازیم و بیشتر ساکنان این منطقه به ستوه در آمده‌اند.

*چرا مسؤولان هیچ اقدامی نمی‌کنند

زهرا میردار یکی دیگر از ساکنان منطقه رادیو دریا چالوس گفت: از استاندار مازندران درخواست داریم هر چه سریع‌تر مدیران کل مربوطه را وادار کند در شهرستان حضور یابند و مشکل را رفع کنند مگر می‌شود دو ماه بدون آب زندگی کرد و چرا مسؤولان هیچ اقدامی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: مسؤولان آب و فاضلاب شهری اصلا برایشان مهم نیست که در زندگی مردم چه می‌گذرد و شرایط سخت بی‌آبی ساکنان منطقه برای آنها بی‌ارزش است.

*شرمنده این مردم هستم 

فرماندار چالوس در این باره به خبرنگار فارس، اظهار کرد: با وجود مکاتبه‌ها و تماس‌های مکرر با مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران برای رفع مشکل آب شرب شهر چالوس تا امروز شاهد هیچ اقدام مثبتی در این زمینه نبودیم.

محمدناصر زندی بیان کرد: برای رفع مشکل آب شرب شهر چالوس نیاز به حفر چند حلقه چاه آب و اصلاح شبکه‌های آب‌رسانی هستیم که شرایط سخت زندگی مردم برای مدیران آب و فاضلاب شهری مهم نیست.

فرماندار چالوس با اشاره به اینکه برخی از مناطق شهرستان چالوس مدت یک ماه است آب شرب ندارند، افزود: من شرمنده این مردم هستم و مسؤولان مربوطه نباید بی‌تفاوت باشند.

نماینده عالی دولت در چالوس تصریح کرد: وضعیت بحرانی موجود در شهرستان چالوس را به ستاد بحران استان نیز انتقال داده شده اما تا این لحظه شاهد هیچ کمک بهبود یافته‌ای برای وضعیت موجود نبودیم.

زندی با اعلام اینکه مردم گردن ما حق دارند و واقعا نداشتن مدت طولانی آب شرب زندگی را برایشان سخت می‌کند، ادامه داد: از استاندار مازندران انتظار داریم در این موضوع ورود پیدا کند و دستور دهد هرچه سریع‌تر جلسه ستاد بحران استان به حضور مدیران آب و فاضلاب شهری استان برای رفع مشکل آب شهر چالوس تشکیل شود.

وی در پایان گفت: شخصاً برای پیگیری وضعیت و رفع مشکل و بررسی چرایی قطع آب آشامیدنی در اداره آب و فاضلاب شهری حاضر شدم اما نیاز است مدیران عامل آب و فاضلاب شهری و روستایی استان به خودشان زحمت دهند و برای پیگیری مطلوب موضوع در شهرستان حضور یابند.







منبع : شمال نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار