آنطور که سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرده است، به مناسبت روز ملی سینما بلیت سینماها به مدت ۳ هفته نیم بها فروخته می شود. بنابراین مردم شیراز می توانند از این فرصت استفاده کرده وفیلم را نصف قیمت تماشا کنند.
کد خبر: ۴۸۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 06 September 2017
تابناک فارس به نقل از افسانه:به گفته فرجی، از یکشنبه ۱۹ شهریور ماه تا پایان هفته دفاع مقدس یعنی تا هفتم مهر ماه، بلیت سینماها نیم بها می‌شود.

سینما سعدی و سینما ایران این روزها در حال اکران اولین فیلم بلند سینمایی مهران مدیری در مقام کارگردان یعنی «ساعت 5 عصر» است.این فیلم در روزهای اول اکران چندین رکورد را در فروش جابه جا کرد و هنوز هم با اقبال خوبی مواجه است. این فیلم در سینما فرهنگ واقع در چهارراه حافظیه و سینما گلستان هم در حال اکران است.

سینما شیراز هم در چهارراه خیرات شیراز با فیلم «نهنگ عنبر 2» انتظار سینماروها را می کشد. این فیلم به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی سامان مقدم ساخته سال ۱۳۹۵ است که دنباله فیلم نهنگ عنبر محسوب می‌شود و از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده‌است. رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش و حسام نواب صفوی بازیگران اصلی آن هستند.

سینما فلسطین هم فیلم «گذر موقت» را روی پرده نقره ای برده است. گذر موقت فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و آهنگسازی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی مهدی رحمانی و محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم داستان دو پیرمرد را در شبی تاریک روایت می‌کند که تصمیمی مفرح می‌گیرند و سفری شبانه را در دل شهر آغاز می‌کنند.

در فرصت فروش بلیت نیم بهای سینما می توانید فیلم «سارا و آیدا» را هم در سینما پیام ببینید. سارا و آیدا در این فیلم دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آنها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این ۲ دوست تا کجا پای یکدیگر می‌ایستند؟

علاوه بر این سینماها، دو سینمای فرهنگ و پردیس سینمایی گلستان هم فیلم های خوبی را نمایش می دهند. سینما فرهنگ فیلم های رگ خواب، اکسیدان، 21 روز بعد و زاد بوم را اکران می کند و سینما گلستان واقع در پل معالی آباد هم علاوه بر فیلم های سینما فرهنگ، فیلم هایی همچون  فصل نرگس، پا تو کفش من نکن، کارگر ساده نیازمندیم و نهنگ عنبر2 را نیز روی پرده می برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار