استاندار مازندران گفت: «بهتر است سازمان‌ها و بانک‌های مازندران اقلام چاپی مورد نیاز خود را در داخل استان تامین کنند.»
کد خبر: ۴۸۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 02 September 2017
به گزارش تابناک : ربیع فلاح جلودار در دیدار با نمایندگان چاپخانه داران مازندران با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید از صنایع مختلف حمایت های ویژه ای می کند ، اظهار داشت : اتحادیه چاپخانه داران مازندران بیش از گذشته پیگیر مطالبات این قشر باشد.

وی تصریح کرد: استانداری مازندران به دنبال توسعه متوازن در بین تمامی صنایع استان است.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه کارگروه رفع مشکلات حوزه چاپ استان با محوریت معاون اقتصادی استانداری تشکیل شود، تصریح کرد: بهتر است سازمان ها و بانک های مازندران اقلام چاپی مورد نیاز خود را در داخل استان تامین کنند.

فلاح ضمن دعوت چاپخانه داران مازندران به افزایش کیفیت محصولات و ایجاد نوآوری در صنعت چاپ استان، افزود: چاپخانه های مازندران با افزایش کیفیت محصولات شان به خوبی می توانند نیازهای استان را بر طرف سازند.

فعالیت 470 واحد چاپی در مازندران

احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این دیدار با بیان اینکه 470 واحد چاپی در مازندران فعال هستند، اظهار داشت: 152 واحد چاپی در دولت تدبیر و امید مجوز فعالیت دریافت کردند.

جاودانی تصریح کرد: حدود 5 هزار نفر در چاپخانه های مازندران مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل ارشاد مازندران با تاکید بر اینکه فعالین حوزه چاپ افرادی کم توقع ولی پرکاری هستند، افزود: چاپخانه های مازندران پاسخگوی تمامی نیازهای چاپی استان هستند.





منبع : پانا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار