گروه موسیقی «ماه بانو» به علت استفاده از «تکخوان زن» 25 خرداد ماه باید دردادگاه پاسخگو باشد.
کد خبر: ۴۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 16 June 2015
به گزارش تابناک یزد،اواسط اسفند ماه سال گذشته همزمان با ایام فاطمیه بود که گروه موسیقی «ماه بانو» به سرپرستی مجید درخشانی در کنسرت لندن به بزرگداشت «زنان خواننده قبل از انقلاب» پرداختند!در همین مراسم بود که اعضای آن علاوه بر تک‍‌خوانی ، کشف حجاب هم نمودند!

خبر احضار این گروه موسیقی به دادگاه سبب شد تا روزنامه‌ی غربگرای قانون که پیش‌تر هم به حمایت از تکخوانی زنان پرداخته بود ، ضمن کوشش برای توجیه اقدامات این گروه بنویسد:«مجید درخشانی و دیگر اعضای این گروه، ماه‌هاست که ممنوع‌الخروج هستند.«ماه‌بانو» آن زمان در آستانه‌ برگزاری چند کنسرت در خارج از کشور بود و به خاطر آشنا کردن دعوت‌کنندگان با سبک کاریشان این کلیپ‌ها را ضبط کرده بودند...این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که تاکنون ممنوعیتی برای حضور تکخوان زن در کنسرت‌های خارج از کشور نبوده است.»

گفتنی است ارشاد اسلامی!!! در دولت یازدهم به «اپرای سعدی» به کارگردانی بهروز غریبپور که حاوی تکخوانی زنان بوده است نیز مجوز نمایش داد. همچنین مجوز به آلبوم« تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم» از نوشین طافی که در بخش هایی از ان کاملا صدای تکخوانی زن مشهود بود!باعث اعتراض مراجع عظام تقلید و بسیاری از دلسوزان فرهنگ اسلامی شد!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار