عملگرایی و نتیجه گرایی با حمایت از واحدهای تولیدی در دستور کار شعب بانک ملی ایران قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۸۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴ 24 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، همایش دو روزه بررسی عملکرد چهارماهه نخست سال جاری  ادارات امور شعب منطقه ٢ کشور با حضور برات کریمی و مسعود خاتونی اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران امور و روسای ادارات مرکزی و همچنین روسای ادارات امور شعب منطقه ٢کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

دراین همایش کریمی به سیاستگذاری بانک مبنی براولویت قراردادن حمایت ازواحدهای تولیدی وصنعتی درراستای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: تحقق اهداف تعیین شده براساس برنامه عملیاتی ، کاهش قیمت تمام شده پول بارویکرد جذب منابع ارزان قیمت و افزایش درآمدهای غیرمشاع ،کاهش مطالبات معوق ،مدیریت ترازنامه ونهایتا سود آوری بانک  باید در دستور کار همه مدیران و کارکنان قرار گیرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران،سپس به  پیگیری مستمر وصول مطالبات توسط واحدها اشاره کرد و اظهارداشت : تعیین تکلیف املاک تملیکی به منظور آزادسازی منابع را مورد توجه است و  برنامه محور بودن و رشد متوازن تمام شاخص ها در واحد ها ضرورت دارد.

 خاتونی با اشاره به آغاز به کار دولت دوازدهم و مباحث مهم اقتصادی کشور، بر لزوم در دستور کار قرار دادن عملگرایی ونتیجه گرایی  در اهداف وسیاست های بانک  اشاره کرد و گفت: تلاش برای همسو شدن با سیاست های اقتصاد مقاومتی  از محوری ترین اصولی است که باید به آن  توجه کرد ،  تا  این مسیر ضمن سود آور کردن، بنگاه های اقتصادی،کشور را در شرایط مناسبی قرار دهد.

وی با اشاره به برنامه ها و اهداف تعریف شده در سال جاری ،افزود:  ما می توانیم کسب وکار رابهبود بخشیده و تحولی مناسب در بخش صنعت ومسایل اجتماعی ایجاد کنیم .

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران  با بیان اینکه همواره تحولات بانکی جریان داشته و شرایط جدید برای بنگاه های اقتصادی به وجود می آید ،اظهار داشت: باید تلاش کنیم با ایجاد کسب و کارهای مرتبط ، کنترل ومدیریت هزینه ها , شرایط را برای سود آوری بانک فراهم کنیم. 

وی گفت:کشور ظرفیت و پتانسیل های بسیار خوبی دارد وباید در کنار دولت و مردم به بهبود شرایط اقتصادی کشور کمک کرده و آن را به جایگاه برتر برسانیم .

در ادامه همایش، روسای ادارات امور شعب به بیان مسایل مرتبط درباره  واحدهای تحت پوشش خود پرداختند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار