نماینده ولی فقیه در البرز پاسخ وزارت کشور و استانداری را داد
نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه در طول 45 روز 3 بخشدار در یک منطقه تعویض شده گفت: این رفتار بر اساس چه ارزیابی‌ای صورت گرفته است؟
کد خبر: ۴۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 15 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: اعتراض به انتصاب های خارج از قائده در استان البرز و استفاده از افراد غیر بومی، غیر متخصص و غیر متعهد اعتراض های گسترده ای را در این استان به همراه داشته است.
یکی از منتقدان اصلی نماینده ولی فقیه در استان البرز است، اما شب گذشته حسینعلی امیری قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور که به البرز سفر کرده بود، به این انتقادها واکنش نشان داد و به خطیب جمعه کرج گفت که لازم نیست موضوعات را به اطلاع مردم و رسانه ها برسانید و به جای این کار به ما زنگ بزنید.
آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز به این اظهارات واکنش نشان داد.
وی در نوزدهمین همایش ائمه جمعه استان البرز که در بخش آسارا برگزار شد، با اشاره به بحث جابجایی‌ مدیران در دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: انتخاب افراد بر اساس گزینه‌های مورد نظر و خط فکری خود امری متعادل و اصولی است.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه در طول 45 روز 3 بخشدار در یک منطقه تعویض شده بر اساس چه ارزیابی‌ای بوده است، گفت: مدیر کارآمد دیگری را به سبب شرکت در برخورد در سال 88 برکنار می‌کنند و افرادی را بر سر کار می‌آورند که به صراحت فتنه‌گر است.
وی بیان کرد: اینکه در خطبه‌های نماز جمعه به استاندار می‌گویم تکلیف خودت را با فتنه روشن کن سخنی جدی است و در این رابطه برای وزیر کشور نیز پیغام فرستاده‌ام.
وی با تاکید بر اینکه پس از این صحبت‌ها در خطبه‌های نماز جمعه، مدیری را بر سر کار آورده‌اند که مظهر فتنه است، خاطرنشان کرد: هم اکنون برخی از کسانی که سابقه ردصلاحیت شدن در پرونده آنها وجود دارد در حال گرفتن پست در البرز هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
مگر امام جمعه محترم بتواند جلو انتصابات باندی و فامیلی را در البرز بگیرد.
محمدجواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
دمت گرم حاجی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار