فرماندار سرخس در پی وضعیت نامطلوب قطار مسافربری سرخس ـ مشهد از پاسخگو نبودن مسئولان راه‌آهن به مکاتبات و خواسته مردم این شهرستان ابراز گلایه‌مندی کرد.
کد خبر: ۴۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 15 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسین سنجرانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: تاکنون مکاتبات متعددی با مدیرکل راه‌آهن استان انجام شده است و هربار وعده بازگشت قطار ریل‌باس به این خط را داده‌اند اما تاکنون هیچ کار عملی در این زمینه اداره‌کل راه آهن انجام نداده است.

فرماندار سرخس افزود: با توجه به رسیدن فصل گرما، مردم از وضعیت بسیار نامطلوب قطار مسافربری سرخس ـ مشهد گلایه‌مند هستند.

وی ادامه داد: مسئولان راه‌آهن قطار ریل‌باس را پس از سال‌ها انتظار در اردیبهشت ماه سال 92 با حضور مسئولان کشوری و استانی با اعتبار 20 میلیارد تومان به این شهرستان اختصاص دادند اما این قطار بعد از گذشت چند ماه تردد در این خط در آبان ماه سال گذشته به علت نامعلومی از خط سرخس ـ مشهد خارج و به استان دیگری منتقل شد.

سنجرانی از اتفاق رخ داده ابراز تاسف کرد و گفت: باوجود پیگیری‌های مکرر و متعدد از جانب مسئولان شهرستان و مردم از راه‌آهن استان تاکنون این قطار به سرخس بازنگشته است.

فرماندار سرخس گفت: قطار اتوبوسی فعلی این خط با وضعیت بسیار نامناسب سیستم تهویه و سرمایشی، مبلمان و فرسودگی فراوان، گرد و غبار و خاک در واگن‌ها تنفس و سفر را برای مسافران دشوار کرده است.

سنجرانی تصریح کرد: کافی است مسئولان راه آهن یک سرویس با این قطار فرسوده از سرخس به سمت مشهد تردد کنند و دیگر نیاز به هیچ توضیحی ندارد.

فرماندار سرخس از مدیرعامل راه‌آهن خواست تا به مکاتبات و خواسته مردم سرخس رسیدگی کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
سلام از مسوولان راه اهن واقعا گله کندم حق ما مردم رو بردن جای دیگه و تو این گرمای ۴۵ درجه سرخس با قطار فعلی در حال پخته شدن هستیم اگر مسلمانی وجود دارد باید به نقاط محروم توجه ویژه بشه
لطفا فرماندار و استاندار محترم رسیدگی فرمایند !!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار