فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست مازندران گفت: تعداد محیط‌بانان استان پاسخ‌گو نیست.
کد خبر: ۴۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 15 June 2015
مسلم آهنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، درباره تعداد محیط‌بانان اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر حدود 300 محیط‌بان در استان مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به جذب حدود 60 محیط‌بان امسال در مازندران، بیان کرد: درخواستی مبنی بر افزایش محیط‌بانان داشتیم به‌دلیل اینکه این تعداد پاسخ‌گو نیست.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جلوگیری از ورود خودروهای متفرقه به پناهگاه حیات وحش میانکاله، افزود: به‌دلیل اینکه فصل تابستان شاهد حضور گردشگران بسیار به منطقه میانکاله هستیم با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش این تعداد خودرو را ندارد در فصل تابستان از ورود این خودروها جلوگیری به‌عمل می‌آید.

این مسئول با تاکید بر اینکه حفاظت از محیط‌‌زیست بر عهده تک‌تک افراد جامعه است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محیط‌‌زیست متعلق به همه مردم است انتظار داریم مردم همکاری بیشتری با محیط‌‌زیست داشته ‌باشند.

آهنگری در پایان گفت: در صورت مشاهده شکار به‌صورت جدی با شکارچیان برخورد می‌شود و اسلحه آنان ضبط و شکارچیان نیز به لحاظ قانونی و کیفری مجازات می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار