سخنگوی مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: وزرای پیشنهادی دولت به مجمع نمایندگان مازندران دعوت می‌شوند.
کد خبر: ۴۷۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ 13 August 2017
به گزارش تابناک : ولی الله نانواکناری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستور کار بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان مازندران با دقت و حساسیت در این مقطع حساس کشور حضور فعالی در روند رای اعتماد به کابینه دارند.
وی با اشاره اینکه تمام وزرای پیشنهادی به مجمع نمایندگان دعوت می‌شوند تاکید کرد: برای حفظ و صیانت از منافع استان مازندران همکاران عضو مجمع با انسجام و یکپارچگی از وزرا می خواهند برای استان مازندران برنامه مشخصی ارائه نمایند.
نانواکناری همچنین فضای مجلس برای رای اعتماد به وزرا را تعاملی - انتقادی  خواند و تاکید کرد مجلس شورای اسلامی علاقمند است کابینه دولت دوازدهم هرچه زودتر تشکیل شود اما مجلس دقت لازم را برای بررسی برنامه و صلاحیت وزرا فدای سرعت نخواهد کرد.
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران افزود: اعضای مجمع تاکید دارند وزرای پیشنهادی علاوه بر آشنایی با مسائل ملی باید شناخت منطقه ای هم داشته باشند و برای ظرفیت ها و مشکلات استان مازندران برنامه مدونی ارائه نمایند.
نانوا کناری توجه به زیر ساخت ها، اشتغال جوانان، محیط زیست، توسعه فنآوری،  راه های ارتباطی استان ، شبکه ریلی، کشاورزی، گردشگری، صنعت، سامان دهی سواحل، مدیریت شهری، عمران روستایی، توسعه معادن ،صادرات و مدیریت منابع آب از مهم ترین دغدغه های نمایندگان مازندران در بررسی برنامه های وزرا برشمرد.




منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار